AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 De gjør det eneste fornuftige og lar det ikke lenger bli opp til foreldrene å bestemme om barna skal vaksineres eller ikke. Bør ikke Norge følge i samme fotspor og gjøre det påbudt å vaksinere alle barn? http://www.dagbladet.no/nyheter/italia-gjor-barnevaksiner-obligatoriske/67613692 " talias regjering gjør tolv barnevaksiner obligatoriske, som svar på det myndighetene mener er feilinformasjon om vaksiner. Blant vaksinene som gjøres obligatorisk for skolebarn opptil 16 år, er vannkopper, meslinger og røde hunder. " Anonymkode: 12b2a...f35 19
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Er jo en grunn til at vi i Norge har få tilfeller av meslinger osv. Det er takket være vaksineprogrammet. Alle barn som kan vaksineres skulle vært pålagt via loven å bli vaksinert for å beskytte de som ikke kan vaksineres grunnet feks immunforsvar eller sykdom. Hadde jeg hatt et barn som ikke kunne blitt vaksinert ville jeg alltid gått å vært redd for at ungene i barnehagen/skolen ikke var vaksinerte. Det kan bli livsfarlig for et synd barn å få feks meslinger, dødelig! Å de som da ikke gidder å vaksinere på grunn av paniske mennesker som mener at vi blir både chippet og det som er fortjener ikke å få leve sammen med resten av menneskene som tar helse alvorlig. Hadde mitt barn dødd på grunn av en sånn foreldrene hadde jeg klikka!! Anonymkode: f4bfc...c2e 16
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Dette er fantastisk, og sannsynligvis en direkte konsekvens av det uvitenskapelige og uetiske korstoget antivakserne har drevet i senere år. Dette kommer nok her i landet også, med mindre propagandaen fra tinnfoliehattene stilner. Jeg ser frem til obligatorisk vaksinasjon. Det er uhyre viktig i en tid der antibiotikaresistens er under rask utvikling. Anonymkode: 3b38d...707 21
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gjør det eneste fornuftige og lar det ikke lenger bli opp til foreldrene å bestemme om barna skal vaksineres eller ikke. Bør ikke Norge følge i samme fotspor og gjøre det påbudt å vaksinere alle barn? http://www.dagbladet.no/nyheter/italia-gjor-barnevaksiner-obligatoriske/67613692 " talias regjering gjør tolv barnevaksiner obligatoriske, som svar på det myndighetene mener er feilinformasjon om vaksiner. Blant vaksinene som gjøres obligatorisk for skolebarn opptil 16 år, er vannkopper, meslinger og røde hunder. " Anonymkode: 12b2a...f35 Italia har vel fascisme-historie? Italia er et broket land? Norge bør heller se hen til USA. Anonymkode: 3324a...87d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser frem til obligatorisk vaksinasjon. Anonymkode: 3b38d...707 Med dertil konsekvenser som at folk får bivirkninger, blir kronisk syke og uføre - og kan kreve store erstatninger fra staten for skadene vaksinene påførte? Anonymkode: 3324a...87d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med dertil konsekvenser som at folk får bivirkninger, blir kronisk syke og uføre - og kan kreve store erstatninger fra staten for skadene vaksinene påførte? Anonymkode: 3324a...87d Ja kom igjen, be my guest! Det hadde jo vært fantastisk om noen kunne fremlegge slik banebrytende forskning! Anonymkode: 293e5...a56 20
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med dertil konsekvenser som at folk får bivirkninger, blir kronisk syke og uføre - og kan kreve store erstatninger fra staten for skadene vaksinene påførte? Anonymkode: 3324a...87d Det kommer vi ikke til å se. Alvorlige bivirkninger er godt kartlagte, og uhyre skjeldne. Det vi derimot kommer til å se, er bedret folkehelse og færre kunnskapsløse idioter. Anonymkode: 3b38d...707 24
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Italia har vel fascisme-historie? Italia er et broket land? Norge bør heller se hen til USA. Anonymkode: 3324a...87d Dette har ingen ting med fascisme å gjøre. Hva er det du mener er så bra i USA? De har hatt adskillige utbrudd de senere år av sykdommer de HADDE god kontroll på. Inntil dette uvitenskapelige tøyset begynte å feste seg i befolkningen. Anonymkode: 3b38d...707 8
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 20. mai 2017 #9 Skrevet 20. mai 2017 Obligatorisk helsebehandling (om man kan kalle det det) er intet mindre enn diktatur.
Gjest undulater Skrevet 20. mai 2017 #10 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Italia har vel fascisme-historie? Italia er et broket land? Norge bør heller se hen til USA. Anonymkode: 3324a...87d USA har vel etnisk rensing - historie? USA er et broket land? Norge bør heller ta en egen beslutning.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #11 Skrevet 20. mai 2017 Autisme kommer til å skyte i været. Anonymkode: 05c86...1e5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #12 Skrevet 20. mai 2017 Jeg syns det burde vært pålagt med vaksine for barnsykdommer som er smittsomme og dødelige, som meslinger, difteri og kikhoste. Hvis folk ikke vil vaksinere for rotavirus som er mer plagsomt enn dødelig, så får de ta det valget på egenhånd tenker jeg. Ellers syns jeg alle skulle fått tilbud om påfyll av vaksiner det året de er russ. Anonymkode: 4f336...b12 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #13 Skrevet 20. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Med dertil konsekvenser som at folk får bivirkninger, blir kronisk syke og uføre - og kan kreve store erstatninger fra staten for skadene vaksinene påførte? Anonymkode: 3324a...87d Hvilken av disse vaksinasjonene har disse bivirkningene? Og da mener jeg du skal lese på akkurat de vaksinene som de mener at skal bli obligatoriske for barn. Ikke alt det andre... Anonymkode: 615da...7cd 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #14 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Autisme kommer til å skyte i været. Anonymkode: 05c86...1e5 Nå er det ingen vaksiner som har denne bivirkningen da. Og det er jo også sånn at det stoffet som de mente kunne føre til autisme i vaksinen har vært borte fra den vaksinen i mange år. Anonymkode: 615da...7cd 12
Gjest undulater Skrevet 20. mai 2017 #15 Skrevet 20. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Med dertil konsekvenser som at folk får bivirkninger, blir kronisk syke og uføre - og kan kreve store erstatninger fra staten for skadene vaksinene påførte? Anonymkode: 3324a...87d Heller noen få kronisk syke som følge av bivirkninger enn en jævla epidemi
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #16 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, Den Lille Heksa skrev: Obligatorisk helsebehandling (om man kan kalle det det) er intet mindre enn diktatur. Ja, og det er synd? Akkurat i denne sammenheng (redde liv) så er vel det egentlig en bra ting? Folk klarer jo ikke å tenke selv på dette området og unger får sykdommer de mener er utryddet. De er ikke utryddet, vi er vaksinert mot de.. Anonymkode: 615da...7cd 4
Katten.2.0 Skrevet 20. mai 2017 #18 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, Den Lille Heksa skrev: Obligatorisk helsebehandling (om man kan kalle det det) er intet mindre enn diktatur. Vil man sitt eget og andre barn vondt står man fritt til å flytte. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #19 Skrevet 20. mai 2017 Helt på sin plass!! Håper det blir sånn her til lands også😄. Anonymkode: baa99...575 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #20 Skrevet 20. mai 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt på sin plass!! Håper det blir sånn her til lands også😄. Anonymkode: baa99...575 Diktatur er jeg imot. Anonymkode: a766d...f4f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå