Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til amerikansk bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bort til USA i bryllup til min amerikanske vertsbror. Jeg er virkelig i villrede hva gjelder gave. Brudeparet ønsket seg i følge egen hjemmeside ikke ting da de har alt for mye, men ønsker man å gi noe kan man gi penger. Det er helt unaturlig for meg som tidligere norsk utvekslingsstudent i den familien å komme med penger. Vertsbroren min har tidligere vært gift og da ga jeg et Rørospledd så det må nok derfor utgå denne gangen :P Har noen ideer til hva man kan gi som ikke bare blir støvsamler?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pent utskåret ostehøvel? :PSelbuvotter? Selskinnsstøvletter eller tøfler? Bok om nordlyset i Norge eller turistbok, med hint om ønske om besøk, vaffeljern med norsk vaffelmønster, vevet bordduk, eventuelt rørosteppe med annet mønster? Du kan jo også gi en liten ting og penger ved siden av 

Ellers er det flere turistbutikker litt utenfor byene som selger masse typisk norsk med god kvalitet :) 

Anonymkode: 1ea32...9eb

Skrevet

Vet at min mor ga bort en kakespade til noen som bodde i Australia, tror det var enten blant de pent dekorerte fra Hardanger eller i Sølv. 

Det kan jo være en ide?

• Liker 1
Skrevet (endret)

folk og disse pengeøskene lol.   Jeg er amerikansk- synes det ville ha vært drittkult å ha noe enkelt kunst fra noe norskekunstere (feks en tegning osv).  Noe feks som kan rulles, pakke i en tube og pakke i bagasjen, som du kan da rammes inn når du er der. 

Endret av Outlander
Skrevet

Hvor i USA bor de? Hvis de bor i Ohio funker selbuvotter, men hvis de bor i Hawaii fungerer det ikke akkurat like godt. 

Skrevet

Eller en kokebok på engelsk med typisk norsk mat? Evt. lage selv, så det blir mer personlig? :) 

Skrevet

Amerikanerne trenger seg en skikkelig ostehøvel. Helt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...