Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier leilighet i underetasjen på et hus. Huseieren min er en hyggelig dame, men hun bråker noe forferdelig. Jeg hører henne gå oppå meg dagen lang og det høres ut som hun tramper når hun går. Når hun åpner og lukker skuffer høres det ut som hun smeller dem og river dem opp. Hun er en eldre dame så hun går kanskje litt tungt. Og er redd hun vil gå rundt å liste seg i sitt eget hjem om jeg sier i fra fordi hun er den typen. Så er usikker på om jeg skal si fra og i såfall hvordan? Har planer om å flytte om ikke så lenge så har prøvd å bare holde ut, men kjenner det plager meg i hjel. Er lydsensitiv og blir sprø av disse voldsomme lydene. 

Anonymkode: 7b33a...d3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, du kan jo spørre om det er lytt opp og om hun hører deg godt. Jeg hadde satt pris på å vite det om det var veldig lytt ned. Men hadde jeg blitt bedt om å gå mer forsiktig og ikke slå igjen skapdørene i mitt eget hus av en leieboer hadde jeg nok trampa litt ekstra. Det er mitt hus og jeg går som jeg vill, men jeg overholder stilletidene i huset mellom 23-07 siden jeg forventer det samme av leieboer.

Anonymkode: 65edb...1b7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja, du kan jo spørre om det er lytt opp og om hun hører deg godt. Jeg hadde satt pris på å vite det om det var veldig lytt ned. Men hadde jeg blitt bedt om å gå mer forsiktig og ikke slå igjen skapdørene i mitt eget hus av en leieboer hadde jeg nok trampa litt ekstra. Det er mitt hus og jeg går som jeg vill, men jeg overholder stilletidene i huset mellom 23-07 siden jeg forventer det samme av leieboer.

Anonymkode: 65edb...1b7

Jeg hadde valgt å ta hensyn.

Anonymkode: 75826...d94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...