AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Del Skrevet 20. mai 2017 Hei. Jeg har vært venninne med ei, og vi var gode venninner i flere år. Hun har et barn som jeg er fadder til og ble glad når jeg fikk spørsmålet om og være dette, da jeg ble ansett som "tante". Men xvenninnen min var en person som jeg til slutt ikke greide og være med. Hun beskyldte meg for ting som ikke stemte, eller tok opp ting som jeg angivelig skulle ha sagt for et halv år tilbake eller mer. Hadde jeg f.eks vært med noen andre venner som også viste hvem hun var, så ble jeg avhørt. Hva gjorde vi, snakket vi om henne bak hennes rygg? Hvorfor ble ikke hun invitert? Dette var altså i bunn og grunn mine venninner som såvidt hadde kjennskap til henne, men allikevel forventet hun at hun skulle bli like inkludert som alle oss andre, altså en del av gjengen. Hun var ofte drama-queen og elsket å lage nummer ut av ingenting eller gamle ting. Mine venner syns hun var smakløs og ønsket ikke å ha et vennskap med henne grunnet dramaet hun skapte ut av ingenting. Jeg derimot hadde stadig en klump i magen; kommer hun til og ringe meg nå og skjelle meg ut for noe? Eller klikke i vinkler og slenge på røret fordi jeg har vært med mine venner uten og spørre henne om hun vil være med? Jeg fortalte henne også at mine venner ikke hadde noe særlig sansen for henne, og da ville hun at jeg skulle konfrontere mine venner og gå imot dem (?) Hadde jeg vært på en date og ikke fortalt nøyaktig til punkt og prikke hva som hadde skjedd eller blitt snakket om så mente hun at da hadde jeg løyet og sikkert ligget med daten. Hun var veldig til og spørre ut om ting og skulle danne seg sine egne teorier om hva som ble sagt, gjort eller ment. Fortalte man ikke alt til punkt og prikke så var man en løgner og prøvde å holde ting skjult. Hun kunne også bare komme med idiotiske meninger ut av det blå og stå fast ved dem. Hun var rett og slett blitt en dårlig venninne som ikke var redd for og lage dårlig stemning, til og med offentlig blant folk kunne hun lire ut av seg noe. Jeg ønsket ikke og ha ei venninne som ikke tilførte vennskapet noe godt og som gjorde at jeg nesten konstant hadde mageknipe i redsel for at det skulle lire av seg noe drit. Jeg er også og var fadder for barnet hennes, og da jeg valgte og avslutte vennskapet med henne så fikk jeg heller ikke lov til og se fadderbarnet mitt. Ultimatumet var at jeg måtte være like god venninne med henne som før, og fortelle alt og ikke holde noe skjult for og ha kontakt med fadderbarnet mitt. Valget ble og ikke ha kontakt med noen av dem. Grunnen til at hun var/ble slik var grunnet at hun ikke stolte på folk etter et dårlig forhold, og da måtte det gå utover andre mennesker også. Selvinnsikt hadde hun heller ikke. Problemene lå aldri hos henne men kun hos andre. Jeg tenker titt og ofte på fadderbarnet mitt og lurer på hvordan h*n har det. Hva ville dere gjort i min situasjon, ville dere blitt venner igjen og håpet at hun hadde skjerpet seg? Anonymkode: 26480...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 20. mai 2017 #2 Del Skrevet 20. mai 2017 Hvis dette er 10 år siden så kan hun jo ha forandret seg. Skader ikke å sende en melding og høre hvordan det går. Hunvar jo så veldig hyggelig med deg så jeg hadde ikke gjort så mye jobb for å ta opp kontakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Del Skrevet 20. mai 2017 Dette er ikke 10 år siden typ underkant av 1 år. Du ville ikke tatt opp kontakten igjen? Anonymkode: 26480...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 20. mai 2017 #4 Del Skrevet 20. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke 10 år siden typ underkant av 1 år. Du ville ikke tatt opp kontakten igjen? Anonymkode: 26480...c57 Nei, ikke etter så kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Randi92 Skrevet 30. mai 2017 #5 Del Skrevet 30. mai 2017 Neeei! Å hærreguud så slitsomt! Hadde ikke blitt venn med henne igjenn. Blir du det må du fortelle henne alt som har skjedd det site året husk! Uff, synd at enkelte ikke ser seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå