Gjest Malin22 Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 skulle egentlig ha fått mensen den 10 november,men den dukket aldri opp....jeg tok en g-test som viste negativ,så jeg tok en tur til doktor "inn-og-plukk". jeg var ikke gravid,og det var heller ikke noe som var galt. han sa jeg trolig hadde hoppet over en gang,men nå har jeg gått over i gjen! skulle hatt den den 18 des. så det vil si at jeg ikke har hatt mensen siden oktober...hjelp..er det noen som som har noen ide om hva som kan ha skjedd? jeg har ikke tatt noen g-test denne gangen,men må nok gjøre det snart.....
Gjest Bellatrix Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Har du gått mye ned i vekt i det siste? Det kan være det.
Gjest StoreSky Skrevet 29. desember 2004 #4 Skrevet 29. desember 2004 Hormoner i ulage?? Gå til legen igjen.
Gjest Malin22 Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 da jeg var til legen for fire uker siden,tok han prøver for både hormoner,stoffskiftet,sykdommer og en del annet. han fant ingenting galt. han spurte faktisk også om jeg hadde drevet med slanking, for det kunne i såfall være årsaken. saken er den at jeg har ikke gått ned noe somhelst i vekt,og har heller ikke vært no spesielt stressa...tror jeg...kan ikke skjønne dette,for jeg har alltid vært regelmessig. har en sønn på to år og prøver å bli gravid igjen, men så lenge ikke mensen dukker opp,føler jeg at jeg ikke har noe å "gå etter"..slitsomt å måtte ta g-tester hele tida...
Melon Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har hatt samme problem i tre år. Lege finner heller ikke noe. Men det er blitt bedre i det siste. Jeg merker at mensen kan komme 2-3 uker senere, hvis jeg stresser mye. Det er også viktig å få i seg nok sunt fett og folinsyre. (virker bra for meg i hvert fall) Håper det vil ordne seg! 8)
Gjest malin22 Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 takk for svar! gikk på vekten i går,og jeg har gått opp nesten 6kg på litt over en måned og det likner ikke meg...begynner å bli nervøs nå....mensen har heller ikke dukket opp.... ikke har jeg spist mer enn normalt heller,men uansett så skal det vel litt til for å gå opp seks kilo på en mnd!? kommer til å ringe legen i gjen på mandag, for jeg er rimelig nervøs nå...
Melon Skrevet 1. januar 2005 #8 Skrevet 1. januar 2005 Ja, det er best at du gjør det. Det er litt rart at du har gått opp 6 kg uten å spise så veldig mye. Kan hende det er noe med stoffskifte.
Gjest uff Skrevet 1. januar 2005 #9 Skrevet 1. januar 2005 ......... og jo mere du tenker på mensen som skulle ha kommet for lenge siden, jo mere forsinket blir den. Det er litt psykisk oppi dette også. Har hatt noen tilfeller hvor jeg skulle på seminar med jobben og overnatte på hotell, og mensen skulle komme i god tid før seminaret. Og det passet jo fint, ikke for at jeg skulle "slå" meg løs men fordi jeg ikke liker å sove borte og oppleve at hotellsengen er rød når jeg våkner. Men hver gang har jeg vært så oppsatt på å få den og bli ferdig med den at den selvfølgelig ikke kom før jeg var på seminaret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå