Gå til innhold

Exstensions


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen her som har/har hatt exstensions?

Hvordan var det?

Slet det noe på håret?

Var det fint? Så det naturlig ut?

Hvordan er det å ha i vann når man bader f.eks.?

Jeg tenkte på å ta exstensions mens jeg sparer, men er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde extentions i ca halvannet år, men tror kanskje ikke vi mener samme, mine var røde og blå. Men folk spurte om det var mitt eget som var farget, så det så vel litt ekte ut. Og det slet ikke noe i mitt hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jeg tenkte mer på hår som ser relativt ekte ut med min naturlige farge. Så det blir mer lengde på det mens jeg sparer til langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt extensions i nesten et år. Er veldig fornøyd men det er dyrt!! Må skiftes ut med jevne mellomrom (hver 2-3 mnd) siden håret vokser og festene kommer så langt ned at de synes. I tillegg blir selvfølgelig ext. tynnere etterhvert som man børster/styler etc. Lengden er til midt ned på ryggen og fargen er helt lik min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har extention! Veldig fornøyd, og ingen problemer! Er heldig siden jeg har en venninne som er frisør, og jegselv er exfrisør. HUn har lært meg det, slik at vi gjør det på hverandre gratis :-D

Har hatt det sammenhengende i snart ett år! Bytter de ca hver 3-4 mnd!

Ingen problemer med bading, børsting, trening eller noe.

Eneste er at man må være NØYE med vedlikeholdet!Børstes hver dag, flettes om natten etc!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for litt siden nettopp fjernet mine extensions fra produsent av merket "Great Lengths". Jeg var veldig fornøyd da jeg fikk det på, og det var deilig å ha tjukt langt hår en stund. Jeg hadde på 80 stk og måtte betale ca 4500 for det. Hadde det i fem og en halv mnd.

Så tok jeg det av. Jeg hadde det på for å spare, og jeg syntest håret mitt var blitt såååå tynt og slitt. Jeg måtte altså klippe meg, og håret ble derfor nesten like kort som da jeg begynte. Dette er jo da veldig individuelt, så jeg skal ikke skremme noen. Men ta iallefall masse vitaminer og kur håret ofte!

Jeg var svært flink å holde håret fint og var varsom med håret mitt..rart det skulle bli så slitt da. Men uansett, jeg mistet en del hår, så under hele perioden måtte jeg stadig innom frisøren igjen å feste på ca 5-6 stykker om gangen. Selv om jeg hadde betalt i dyre dommer for selve håret, måtte jeg da SEEEELFØLGELIG betale for å få det satt på igjen det håret som datt av. Da følte jeg meg litt snurt :-? Liker ikke å betale 200 for et kvarter, når jeg har betalt masse penger for selve håret in the first place.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde extensions i nøyaktig 1 uke. Hele hodet vaar fullt av knuter. Jeg hadde langt hår og det var fint men jeg syns det var veldig unaturlig og syntes det var vanskelig å ikke kunne greie håret skikkelig. Jeg hadde 60 stk i.

Men da de skulle fjerne dem, ble de fjernet med neglelakkfjerner. Er det normalt? Håret mitt såg ut som det tilhørte en narkoman etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også extensions, er ganske fornøyd jeg, bortsett fra at det kjentes litt unaturlig ut i begynnelsen før jeg ble vant til det. Også tar det lengre tid å fikse det etter at man har vært i dusjen, for min del har jeg sydd inn, og da er det veldig viktig at man føner håret når det har vært vått.

Det eneste som jeg kan si at jeg er litt små-misfornøyd med er at jeg ikke synes mitt eget hår blender så godt inn som jeg hadde trodd.

Alle andre fortalte meg at mitt eget hår kom ikke til å vises, men jeg synes det vises veldig godt jeg :-?

Vurderer å ta på noen enkelt- extensions helt fremme, går dette an? Noen som vet det?

For hun frisøren jeg var hos sa at hun syntes ikke det var noe fint om man hadde extensions helt fram liksom, om dere skjønner. Så der er det bare mitt eget hår, som i tillegg er veldig stygt klipt fra før av, så dette ser ikke helt bra ut..

Noen som har opplevd det samme, at eget hår ikke går "i ett" med resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...