AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Jeg syns det er litt vanskelig. Hva når man ønsker venner fra Norge og hele verden, virkelige venner, som kan godt engelsk, som ikke er religiøse, ruser seg med alkohol og andre ting og har tunnellsyn. Hvordan finner man de? Ja, for kall meg gjerne sær, men jeg orker ikke omgås følgende personer: Religiøse og fanatikere Løgnere Mennesker som ikke vil ta på seg ansvar for å oppføre seg skikkelig og behandle andre skikkelig Røykere Rusere (slike som må ha seg noe, enten det er alkohol, hasj, eller et annet rusmiddel, eller som syns slikt er "kult") Mennesker med nedsettende kvinnesyn Mennesker som ikke klarer å se at alle mennesker er likeverdige Mennesker som fokuserer på offerrolle i forbindelse med sin historiske kultur (feks afroamerikanere) og dermed ikke klarer å gå videre inn i den nye verden. Mennesker som forsøpler og plager andre med sin støyende oppførsel. Mennesker som KUN fokuserer på penger, karriere, sminke, hår, kropp og alt overfladisk. Anonymkode: a73b4...96c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: har tunnellsyn Snakker du om deg selv nå? Sånn mtp alt du lister opp i innlegget ditt? Anonymkode: 8541d...567 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Du har jo meget tunnelsyn selv ts. Du kan garantert finne folk som har mere å prate om enn sminke og mote, som ikke er offer-rolle-afroamerikanere, eller forsøpler , men det er ikke sikkert at de samme ikke røyker, eller ikke lyver av og til, eller ikke er religiøs. Du kan garantert finne folk som ikke er religiøse, ikke røyker, som syntes alle mennesker er likeverdige, men det er ikke sikkert at de samme ikke bryr seg om penger, eller liker å drikke alkohol eller røyke hasj av og til. Altså ut i fra alt du utelukker i en og samme person på listen vil jeg si det er umulig å finne en venn som det. Anonymkode: cdcaa...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå