Gå til innhold

Er Coca Cola et kvalitetsprodukt?

Er Coca Cola et kvalitetsprodukt?  

17 stemmer

1. 1. Er Coca Cola et kvalitetsprodukt?

• Ja
      12
    • Nei
      4
    • Delvis
      0
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Coca Cola et kvalitetsprodukt? Hva mener du/dere? Kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Eneste brusen jeg drikker. Men må være ekte cola da, ikke light, zero, life eller noe sånt dritt. Begrenser inntaket da og drikker det kun i helgen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare brukandes til å få syreskader 😀

Anonymkode: 8bfa1...a7a

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Salka skrev:

Selvsagt. Eneste brusen jeg drikker. Men må være ekte cola da, ikke light, zero, life eller noe sånt dritt. Begrenser inntaket da og drikker det kun i helgen.

Som om jeg hadde sagt det selv.

Bortsett fra det med begrensningen. :D

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare brukandes til å få syreskader 😀

Anonymkode: 8bfa1...a7a

Epler skader tenner mer enn cola.

Just a fact.

• Liker 2
Skrevet

Fantastisk til å rengjøre dassen med! 😊😊💩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, altfor stor forskjell på smaken fra gang til gang, selv om jeg passer på at det er lenge til den går ut på dato. Enkelte er kjempegode, noen ganger smaker det bare vann med sukker, mens de fleste er sånn halvveis. Det er ikke meg som oppfatter smaken forskjellig fra gang til gang, for det blir ekstra tydelig hvis jeg har to flasker eller bokser fra forskjellig produksjon samtidig.

Anonymkode: 54211...247

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, altfor stor forskjell på smaken fra gang til gang, selv om jeg passer på at det er lenge til den går ut på dato. Enkelte er kjempegode, noen ganger smaker det bare vann med sukker, mens de fleste er sånn halvveis. Det er ikke meg som oppfatter smaken forskjellig fra gang til gang, for det blir ekstra tydelig hvis jeg har to flasker eller bokser fra forskjellig produksjon samtidig.

Anonymkode: 54211...247

Noen av enhetene er dårlige, men stort sett holdes jevn kvalitet, det er min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Føler det var det før, sånn på 60-tallet. Da virket det liksom som TOP NOTCH. Nå er det litt mer "utvannet"? 

Anonymkode: 9afc2...eb1

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det var det før, sånn på 60-tallet. Da virket det liksom som TOP NOTCH. Nå er det litt mer "utvannet"? 

Anonymkode: 9afc2...eb1

Det er jo 50 år siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...