AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #21 Skrevet 22. mai 2017 Hadde sendt takkekort lell, du var der og du var jo tross alt forlover og man takker for det! Anonymkode: c2e54...a61
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #22 Skrevet 23. mai 2017 I de fleste tilfellene er vel ikke dette noen problemstilling fordi det tross alt er vanlig å ha med gave når man er gjest i bryllup. Gjest=gave=takkekort. Så er det mange som gir gave selv om de ikke er invitert i bryllupet, og de får selvfølgelig takkekort. Men dette er faktisk første gang jeg hører om noen som ikke har med gave (med mindre det er presisert da brudeparet at man ikke ønsker gave). Som så mane andre her inne sier, ville jeg nok ha hatt med meg NOE, om ikke annet, så et fint kort og ei flaske vin. Men når det er sagt, hadde det ikke vært dumt å gi deg et takkekort med en takk for hjelpen som forlover. Men kanskje de hadde sånne ferdigprintede takkekort med en tekst som da ikke passet. Hvis det sto "takk for gaven" på kortet, syntes de kanskje det ble litt rart når de ikke fikk gave av deg og valgte å la det være? Anonymkode: 8878a...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #23 Skrevet 23. mai 2017 Da vi giftet oss fikk vi mange hundre gaver. Både fra gjester i bryllupet og andre nære og fjerne. Fra noen fikk vi også kun telegram som gratulerte oss med dagen og ønsket lykke til med fremtiden. Poenget mitt her er at takkekortene ble skrevet på bakgrunn av disse kortene som fulgte med gavene og telegrammene. Så for å unnskylde brudeparet litt, så er det mulig at de fulgte samme system og at det derfor har blitt litt sånn; ingen kort, ingen takkekort. Anonymkode: 4bd69...768 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #24 Skrevet 23. mai 2017 Jeg ville nok sendt deg et takkekort likevel, selv om jeg syntes det er litt rart at du ikke ga brudeparet noe. Å komme uten gave er kanskje greit dersom det er utlandsbryllup som koster skjorta å delta i, både med tanke på reise, hotell og feriedager, men du skriver bare at det kostet en del med bensin og bompenger, og da regner jeg med at utgiften ikke var SÅ stor at det er naturlig at du ikke hadde med deg i alle fall en vinflaske og et kort. Så jeg syntes ikke du bør være snurt fordi du ikke har fått takkekort. Du har jo fått bevertning så det er kanskje du som burde sendt takkekort... Anonymkode: c2438...a63 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå