Gjest gjest1 Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Hvilke topper synes dere passer best til små pupper? Mange av de fine toppene som er på salg nå har lav utringing og det synes jeg ikke er fint på meg. Samtidig ser jeg flere bilder av småbrystede modeller kledd i lav utringing uten at det ser ille ut... (*misunne*) Radarparet i Motepolitiet anbefaler topper som går høyt opp/rundt halsen, og mens det funker til hverdags, så synes jeg det er vanskelig å finne noen pyntede topper i den stilen. Og halterneck-toppene som liksom skal passe oss småbrystede synes jeg heller ikke er fine på meg. Uff, synes det er så vanskelig å finne klær som ser bra ut på meg nå for tiden. Men hvilke topper synes dere ser best ut på oss med små pupper? Og hvor i alle verden finner jeg dem?
Gjest Landria Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Jeg synes halterneck-topper ser veldig pent ut på jenter med mindre pupper...Kommer nå ann på hvor små det er snakk om da. Jeg har veldig store pupper så har samme problemet med å finne topper som passer, bare på en annen måte. Mente at jeg har sett masse fine topper for endel mindre pupper (A-B cup kanskje) på B-young. Planet Fashion har som regel ikke noe som passer til meg pga puppene, så da kanskje du finner noe der
lene24 Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Personlig synes jeg mange topper kler den som har små bryster :-) Hva med de toppene som går skrått? De synes jeg er fine!!!! I tillegg er også halterneck et bra alternativ!!! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #4 Skrevet 29. desember 2004 Hvorfor ikke prøve en slik babydoll-topp? De er veldig moderne nå, og passer vel små pupper bedre enn større? Halternecktopper er også fint, men ikke hvis du har veldig brede skuldre, da kan du lett se litt maskulin ut...
Musemor Skrevet 29. desember 2004 #5 Skrevet 29. desember 2004 Hvorfor ikke prøve en slik babydoll-topp? De er veldig moderne nå, og passer vel små pupper bedre enn større? Halternecktopper er også fint, men ikke hvis du har veldig brede skuldre, da kan du lett se litt maskulin ut... Helt enig! Det er jo et hav av skjønne babydoll-topper nå og det er perfekt til små pupper! Ellers så er tube-topper fint, med mindre brystene henger..
*Shira* Skrevet 29. desember 2004 #6 Skrevet 29. desember 2004 Litt usikker på hvordan jeg skal prøve å beskrive denne toppen, men gjør et forsøk :-? Toppen kan gjerne være halterneck (maskulint er sexy), og så må den være dypt utringet, gjerne av den typen med mye løst stoff som samler seg nederst i utringningen. Ulempen er vel at de må festes i brystvortene for at de ikke skal gli til siden.. Noe ala dene men den kan godt være mer utringet http://www.gojane.com/grahamhalter.html Evt. denne http://www.gojane.com/vilpinhalter.html Og du blir supersexy
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2004 #7 Skrevet 30. desember 2004 Takk for tipsene. Inspirert av rådene prøvde jeg på meg en slags babydoll toppp som jeg ikke trodde jeg ville kle pga lav utringing og spagettistropper, men det funket! Med et smykke som fyller ut på ribben-partiet, så blir det bra!
Dru Skrevet 30. desember 2004 #8 Skrevet 30. desember 2004 Jeg har hørt de sier at omslagstopper ser bra ut på både store og små pupper. Jeg har iallfall ikke sett at en omslagstopp har slått feil noen gang.
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #9 Skrevet 30. desember 2004 Jeg har små pupper og bruker det meste av topper- med stolthet! Så lenge puppene passer til resten av kroppen og figuren ser avbalanser ut ser jeg ingen grunn til å skjule meg i høyhalsede telt..:D Dessuten ser puppene ofte mindre ut hvis du forsøker å skjule dem. Og, av en eller annen grunn, kan vi pinglejenter med små pupper ofte kle oss mer utfordrende uten å ende opp med å se "tacky" ut. :-) At babydolltopper funker bra skriver jeg under på. Dessuten, vi med små pupper har ofte også en slank overkropp, ben og små rumper, og kan med fordel fremheve disse kroppsdelene. :-)
Jenni Skrevet 30. desember 2004 #10 Skrevet 30. desember 2004 Hva med at det meste av topper ser bra ut på små pupper? Klærne sitter så mye bedre på jenter med små pupper, jeg snakker av erfaring, har vært c-cup tidligere og nå er jeg a-cup. Dessuten synes jeg små pupper ser mye bedre ut, store pupper kan lett se litt vulgært ut
Gjest Coolaid Skrevet 1. januar 2005 #11 Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes halterneck-topper ser veldig pent ut på jenter med mindre pupper...Kommer nå ann på hvor små det er snakk om da. quote] Syns halterneck er veldig sexy på dere jenter. Og ikke farlig om dere får litt sånn "svømme rygg" om dere skjønner. Rygger er flotte!
Heidipia:) Skrevet 2. januar 2005 #12 Skrevet 2. januar 2005 Hva med at det meste av topper ser bra ut på små pupper? Klærne sitter så mye bedre på jenter med små pupper' date=' jeg snakker av erfaring, har vært c-cup tidligere og nå er jeg a-cup. Dessuten synes jeg små pupper ser mye bedre ut, store pupper kan lett se litt vulgært ut[/quote'] :enig_animasjon: er selv en C/D cup og har størrelse 36/38 i klær, har alltid problemer med å finne topper som passer grunnet at i veldig mange topper ser det ut som om jeg virkelig har pusha de opp om dere skjønner?.Da kan det som du har skrevet her se litt for vulgært ut uten at det liksom er målet. Syns det er mye finere med jenter i utringa topper som har litt mindre pupper. Alle vil vell alltid ha det de ikke har uansett eller?
Kaori Skrevet 3. januar 2005 #13 Skrevet 3. januar 2005 Omslagstopper som ble nevnt tror jeg ikke passer så godt for små pupper da de får dem til å se enda mindre ut. Hva mener du med svømmerygg Coolaid? Har hørt at topper med båthals og topper med rysjer eller rynker e.l over puppene eller ved utringningen er veldig bra for små pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå