Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Vektnedgang hjelper mot valker, eventuelt operasjon om huden er strukket for mye.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mylian skrev:

Nei.

Vektnedgang hjelper mot valker, eventuelt operasjon om huden er strukket for mye.

Så burpess, sideplanke vil ikke utøve en dritt forskjell?

Anonymkode: c3aca...a11

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så burpess, sideplanke vil ikke utøve en dritt forskjell?

Nope.

• Liker 2
Gjest undulater
Skrevet

A

8 minutter siden, Coby skrev:

https://www.youtube.com/watch?v=KCYCHj_NGNg

Tror dere at om man gjør disse så vil det stramme opp magevalkene, eller? Dette er hovedsaklig sideplanke, russian twist etc etc.

Du kan ikke kvitte deg med fett rundt magen ved å trene magen spesifikt. Tren hele kroppen, men først og fremst må du forandre kostholdet ditt :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Halldir skrev:

A

Du kan ikke kvitte deg med fett rundt magen ved å trene magen spesifikt. Tren hele kroppen, men først og fremst må du forandre kostholdet ditt :)

Kompis tror du ikke jeg har gjort det? Har nå spist maks 2000 kcal i over et halvt år, og gått ned litt over 10 kg. Men kroppen er like daff og slapp. Trener ikke noe styrke, spiser bare mindre

Gjest undulater
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompis tror du ikke jeg har gjort det? Har nå spist maks 2000 kcal i over et halvt år, og gått ned litt over 10 kg. Men kroppen er like daff og slapp. Trener ikke noe styrke, spiser bare mindre

Men da har du ikke gjort det? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er på tide du skaffer deg en PT og kostholdsveileder. Alle trådene du lager på kg hjelper deg tydeligvis ikke.

Anonymkode: be56a...b17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Halldir skrev:

Men da har du ikke gjort det? :)

Gjort hva?

Bruker myfitnesspal og loggfører absolut alt jeg spiser

Gjest undulater
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjort hva?

Bruker myfitnesspal og loggfører absolut alt jeg spiser

Trent hele kroppen :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Halldir skrev:

Trent hele kroppen :)

Nei, fordi jeg trodde at det å gå ned endel i vekt ville få vekk alt fettet

Gjest undulater
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, fordi jeg trodde at det å gå ned endel i vekt ville få vekk alt fettet

Men det gjør det også, da har du bare ikke gått ned nok. Men trenger du virkelig å få bort alt da?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Halldir skrev:

Men det gjør det også, da har du bare ikke gått ned nok. Men trenger du virkelig å få bort alt da?

Tror ikke du forstår helt. Altså jeg er en tynnere versjon av meg selv, men like feit og like daff. Kroppen er liksom slapp, den er ikke stramma opp

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Mylian skrev:

Nei.

Dette er ikke helt sant. Hvis man fyller ut huden mer med styrketrening, med å bygge mer muskler så vil man se mer stram og "fit" ut. En sterk kropp som følge av styrketrening vil se sprekere ut og mindre tjukk selv med samme fettprosent. 

Anonymkode: 017fc...752

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke helt sant. Hvis man fyller ut huden mer med styrketrening, med å bygge mer muskler så vil man se mer stram og "fit" ut. En sterk kropp som følge av styrketrening vil se sprekere ut og mindre tjukk selv med samme fettprosent. 

Det er såpass minimal forskjell at for de fleste vil det ikke vises i det hele tatt. 

Endret av Mylian
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husker jeg veide 80 kg ifjor og da så jeg like feit ut som jeg gjør nå, og nå er jeg 86kg. Like daff

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mylian skrev:

Det er såpass minimal forskjell at for de fleste vil det ikke vises i det hele tatt. 

Søk opp skinnyfat

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mylian skrev:

Det er såpass minmal forskjell at for de fleste vil det ikke vises i det hele tatt. 

Minimal forskjell? En spinkel og muskelløs person ser svært annerledes uten enn en som regelmessig (ned i 2 timer i uka) trener styrke for hele kroppen. Allsidig trening, fysisk aktivitet og å bruke kroppen ser annerledes ut enn noen som har minimalt med motstandstrening og er stillesittende. 

Gjest undulater
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du forstår helt. Altså jeg er en tynnere versjon av meg selv, men like feit og like daff. Kroppen er liksom slapp, den er ikke stramma opp

Så bygg muskler da, tren hele kroppen...ikke bare magen, det hjelper ikke en dritt.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Halldir skrev:

Så bygg muskler da, tren hele kroppen...ikke bare magen, det hjelper ikke en dritt.

Ja tenker etter sommeren, men vil også fjerne fett. Er det mulig med en kombo?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...