Gå til innhold

14 åring trenger bukser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en 14 åring som nekter å bruke annet enn joggebukser. Jeg synes det er veldig mange fine jeans til gutter og lurer på hva andre tenker om gutter i joggebukse?

En av grunnene til at han vil det er forsi han synes de er mest behagelig. Men er ikke alle anledninger dette passer.

Så hvor finner jeg fine behagelige bukser? 

Anonymkode: e3686...42f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brødrene mine og mannen min er i hvert fall fornøyd med buksene på Dessmann

Anonymkode: 904d9...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Har han prøvd chinos? Disse er ofte litt mykere/løsere enn jeans. 

Dressmann har, som sagt over, mange ulike bukser med ulik passform og forskjellige egenskaper. 

Nå er vel også sommerbuksene kommet i butikkene. Da finner du gjerne varianter med litt strikk i livet og lett/mykt stoff som likevel ikke ser 'joggete' ut.

La ham nå gå i joggebukse til hverdags, så lenge han aksepterer å ha på seg noe annet når situasjonen krever det. 

Anonymkode: cbf2b...ebe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han fått prøve jeans i litt videre/bredere passform? Jeg møter mange ungdommer på jobb og det er tydeligvis en trend blant gutter med jeans som er så trange at det ser vondt ut... Med litt ekstra plass slipper han at de er stive og trange, og det blir kanskje litt mer joggebuksefølelse av det?

Apropos joggebuksefølelse, så har det jo kommet mange fine såkalte jogger jeans de siste par årene. Sjekk ut for eksempel Diesel JOGG JEANS. Jeg er kvinne og har ikke prøvd Diesel sine selv, men har noen andre slike bukser (de finnes fra mange merker og kjedebutikker), og de er skikkelig myke og gode på innsiden, samtidig som de ser ut som vanlige jeans på utsiden. Jeg pleide ofte å bytte til joggebukse når jeg kom hjem fra skolen/universitetet tidligere, men med joggebuksejeans føler jeg ikke det samme behovet for det :)

Chinos, som nevnt over, er også et godt tips!

Anonymkode: f7623...d4f

• Liker 1
Skrevet

Jag har samma här. 13 årig gutt som mest går i joggebyxor. Addidas.

Han har ett par jeans han har haft en gång men det är svårt att få på honom andra byxor. Chinos funkar inte alls, de har onda sömmar och ser fula ut...

AnonymBruker
Skrevet

Chinos👍🏻

Anonymkode: ddd37...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...