AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Hei, jeg har en ustrelisert katt jeg fikk av en kamerat som dessverre var drektig før jeg fikk ho så jeg kunne ikke sterlisere ho pga det. Nå har det seg sånn at ho mjauer og snakker med meg mye og tisser på seg litt, ser hvertfall ut som tiss. Kom også litt skum ut den ene gangen. Noen som vet om fødselen er like rundt hjørnet? Ho begynner å småpresse litt også nå mens ho ligger på siden.. Takker for svar men pls ikke klag over at ho ikke ble sterlisert, jeg vil nå få litt tips hvordan det går fremover. Skal såklart sterlisere ho etter fødselen Anonymkode: 510fa...efd
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Regner med at du har laget en stor kasse klar med gamle håndklær og pledd i? Det er ikke dermed sagt at pus velger å føde der, min valgte å føde første ungen i en kasse med rene truser jeg hadde på soverommet. Da jeg oppdaget det, bar jeg inn kassen jeg hadde gjort klar og løftet mor og baby opp i kassen forsiktig. Hun fødte de tre siste i kassa. Få pus til å føle seg trygg, stryk henne hvis hun tillater det, vær i nærheten. Prat godord. Jeg vasket og brant en saks(vent til den er avkjølt før den brukes) og kuttet navlestrengen på hver eneste kattunge. Hun spiste alle morkakene, men etter den 4 ungen var hun sa sliten så jeg kastet siste. Den siste kattungen var slapp og var mindre enn de andre og klarte ikke å søke til brystet så jeg hjalp den, vasket den også med en fuktet klut for mor viste ikke interesse. Jeg løftet opp alle kattungene en etter en og hilste på de når de var vasket av mor. Hun godtok det, men jeg er usikker på om du bør ta på de så tidlig hvis ikke mor er helt trygg på deg. Når kattungene er noen uker kan du ta de med til dyrlege å få visshet i hvilket kjønn de er, han tar samtidig en sjekk på de. Selg kattungene på finn og steriliser henne samme dagen som den siste selges. Hvordan man skal stelle for kattungene og mor underveis finner du masse tips og råd om på nettet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 Tror du får kattunger i løpet av natten. Det som ser ut som tiss er nok fostervann. Siden hun presser så veit du vel at hun føder? Anonymkode: 851f8...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Da har katten fødet 3 stk hittil Anonymkode: 510fa...efd 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 Det ble 4 nusselige små Anonymkode: 510fa...efd
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Når er det jeg kan se om det er hann eller ho katter? Anonymkode: 510fa...efd
Minya Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Du kan i teorien se det allerede nå, men det er vanskelig med mindre du er trent i det. Vent et par ukers tid, så er det enklere. Den største forskjellen er at det er større mellomrom mellom anus og urinåpning hos monsene enn hos kjettene. http://www.azyuwish.com/sexing-kittens.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå