Gå til innhold

Hvordan få et "varmere" soverom?

Gjest Bertine

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og mannen leiger studentlelighet for tiden, hvor hele leiligheten er hvit. i tillegg er den ene veggen på soverommet en hvit mur.

Soverommet er i det hele tatt veldig kaldt, både tempraturmessig og utseendemessig.

Jeg liker veldig godt plomme og rosa og mørke brunt.

Tenker på å kjøpe mørke plommefargede gardiner, slike som rekker helt til gulvet i ett tykt stoff.

Er det noen som kan hjelpe meg med flere ting som får rommet til å virke varmere??

Rommet er for øvrig lite med en dobbelseng, en pult, en bokhylle med tv på og en stol+et garderobeskap, så har ikke plass til så mye mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bhsiltsk

Vi har et digert teppe hengende på veggen som gjør rommet mye varmere. Det dekker ikke hele veggen, men det hjelper godt, ja! Det måler vel noe sånt som 2,5X2,5 meter, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppe på veggen i varme farger er ganske lurt - da vil du jo få dekket mye av en hvit vegg. Eller endel bilder (fins jo også endel store bilder man kan kjøpe på salg nu i januar hos møbelforretninger - velg et i varme farger) - sengtøy/sengeteppe og gardiner i varme farger myker også opp. Er egentlig ikke så mye som skal til før det virker lunt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...