AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Jeg skal kjøpe et par stykker til både bruk pga voksende bryster og til å ha ifm fødsel på sykehuset. En del av bhene koster minst 300,- og det føles risikabelt å bruke så mye penger om de ikke føles bra eller ender med feil størrelse eller lignende. Er feks bhene fra HM, lindex osv ok? Da er det ikke snakk om så mye penger i tilfelle det blir helt bom. Jeg har ganske store bryster, så kom gjerne med konkrete forslag til merke om noen har gode erfaringer (eller dårlige). Anonymkode: 293a2...099
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Har ikke født enda, men har kjøpt bher fra H&M og Cubus. De fungerer hvert fall greit nå som puppene vokser. Har hørt fra andre med baby at de er fine ifbm amming også Anonymkode: 4009c...e90
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 Jeg hadde fra sparkjøp sist jeg fikk. Tynne, lette å kneppe av og på og ikke så dyre. Hadde og en polstret fra lindex, den var håpløs. Anonymkode: 87ce4...4be
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Ammebh'er fra HM fungerer utmerket! Alle disse er gode: http://m.hm.com/no/products/search?q=amme bh&page=1 Jeg har hatt tre stk som jeg har "rullert" på. Husk å kjøpe litt større i omkretsen, jeg kjøpte 85D mot min normale 75/80D. Da kan du bruke dem mot slutten av svangerskapene også. Hilsen trebarnsmor med D-cup 😊 Anonymkode: f4289...4bd
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #5 Skrevet 19. mai 2017 De jeg kjøpte som passet før fødsel, passet Ikke da melka kom! Det var helt ville tilstander Dette med størrelse er vanskelig å beregne altså, så jeg ville ikke kjøpt de dyreste før du vet hvordan puppene blir etter fødsel. Jeg hadde store pupper og slet litt med å finne noe som passet i kjedebutikkene, tror jeg endte med et par sømløse i den største størrelsen som fortsatt var trange de første månedene Anonymkode: 73cf2...88d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 Neida. Bruker disse jeg: https://www.ellos.no/ellos-collection/amme-bh-med-formpressede-cuper-2-pk/7000512-02 Men nå har ikke jeg så store pupper heller altså. Anonymkode: 13e25...cc9
Minlillelykke Skrevet 19. mai 2017 #7 Skrevet 19. mai 2017 Jegvhar også store bryster og var veldig fornøyd med de i to pk fa kappahl. Mener de kostet 300 for to. Super behagelige 1
Pearl2.0 Skrevet 19. mai 2017 #8 Skrevet 19. mai 2017 Jeg syntes Lindex sine var gode. På hm fant jeg ikke store nok. Men de dyreste var de behageligste for meg, ingenting som stakk eller var irriterende. Og passformen var litt bedre.
Puny Skrevet 19. mai 2017 #9 Skrevet 19. mai 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: De jeg kjøpte som passet før fødsel, passet Ikke da melka kom! Det var helt ville tilstander Dette med størrelse er vanskelig å beregne altså, så jeg ville ikke kjøpt de dyreste før du vet hvordan puppene blir etter fødsel. Jeg hadde store pupper og slet litt med å finne noe som passet i kjedebutikkene, tror jeg endte med et par sømløse i den største størrelsen som fortsatt var trange de første månedene Anonymkode: 73cf2...88d Den puppestørrelsen du fikk etter fødsel, holdt den seg? eller endret den seg etterhvert den også? Nå snakker jeg om gjennom ammeperioden, skjønner jo at den endrer seg når man er ferdig med å amme...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #10 Skrevet 19. mai 2017 Jeg brukte F cup i siste trimester og gikk opp i størrelse etter fødselen. Fant ikke noe som passet hos Hm, Lindex etc. Gikk på en undertøysbutikk og bestilte også et par fra nett. Mener de var ganske rimelige. Ingen som kostet så mye som 300kr. Anonymkode: a3d55...300
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #11 Skrevet 19. mai 2017 Jeg kjøpte billige på HM og et par dyre på salg. Blant annet en i ull. Takk gud for den, for jeg var så hormonell og svetta så mye Ville kjøpt uten spiler i alle fall Anonymkode: 2e821...20f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #12 Skrevet 19. mai 2017 Jeg har "arvet" et par h&m ammebher og en Boob-ammebh fra ei venninne. De h&m jeg har har spiller i, de er ikke gode og brukes ikke. de ammesinglettene fra h&m gir ikke nok støtte for min del. Den amme bh fra boob er veldig bra men den koster jo 500 kr ny og tålte ikke vask veldig bra.. Altså, jeg kjøpte alle mine ammebher på ebay og aliexpress, til prisen 40 kr pr stykk og er kjempefornøyd. http://www.ebay.com/itm/252270554059 - denne fra ebay bruker jeg masse, men det er sånn "hjemmebh", gir ikke veldig fin puppeform under T-skjorte, er som sportsbh. Hvis du søker på aliexpress på nurcing bra, sorter på Number of Orders, og under linkene får du reviews med "ordentlige" bilder, kjempekjekt. Jeg blir aldri skuffet av kjøpene fra aliexpress.. i motsetning til ebay, som kan være både bra og dårlig. Anonymkode: 6049d...5bf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #13 Skrevet 19. mai 2017 De fra hm var grusomme synes jeg. Liker de fra Lindex i bomull, ikke de syntetiske. De dyre merkene er bedre, men her søkes det så mye melk så kvantitet er viktigere enn kvalitet. Lindex sine tåler fint både 60 grader og tørketrommel, og det var avgjørende her Anonymkode: 83870...796
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #14 Skrevet 19. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fra hm var grusomme synes jeg. Liker de fra Lindex i bomull, ikke de syntetiske. De dyre merkene er bedre, men her søkes det så mye melk så kvantitet er viktigere enn kvalitet. Lindex sine tåler fint både 60 grader og tørketrommel, og det var avgjørende her Anonymkode: 83870...796 Ja det er min anbefaling også, ammebh må helst tåle 60 graders vask, og man burde ha flere for å kunne bytte ofte. Det er kjempeviktig for å ikke få brystbetennelse. Ammeinnlegg kan jo også brukes, men jeg tålte ikke de engangs så godt, ble bare sår. Anonymkode: 6049d...5bf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #15 Skrevet 19. mai 2017 http://m.hm.com/no/product/14331?article=14331-A Fikk Just disse i posten og er veldig fornøyd. Passet greit om veldig myke og gode Anonymkode: 5efbc...07f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #16 Skrevet 19. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://m.hm.com/no/product/14331?article=14331-A Fikk Just disse i posten og er veldig fornøyd. Passet greit om veldig myke og gode Anonymkode: 5efbc...07f Enig! Anonymkode: d85cc...df0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #17 Skrevet 19. mai 2017 Bomull som tåler 60 grader. Og uten spiler. HM sin funker de! Anonymkode: 6774f...077 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #18 Skrevet 20. mai 2017 Synes det var milevid forskjell på de fra H&M og de fra Boob, men har ikke prøvd andre. Tenker at det ikke er akkurat på bher man trenger å spare inn, for det er mors komfort i ganske lang tid egentlig. Jeg har allerede brukt mine heftig i over et halvt år og ammer fortsatt. Anonymkode: c26be...690
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #19 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det var milevid forskjell på de fra H&M og de fra Boob, men har ikke prøvd andre. Tenker at det ikke er akkurat på bher man trenger å spare inn, for det er mors komfort i ganske lang tid egentlig. Jeg har allerede brukt mine heftig i over et halvt år og ammer fortsatt. Anonymkode: c26be...690 Det er jo snakk om å kjøpe noen "uprøvd" siden man vet ikke hvilken str man blir når man begynner å amme. Så det blir selvfølgelig kjøpt inn noen gode når man er igang og vet det blir rett str. Akkurat nå er det snakk om å unngå bomkjøp siden jeg ikke aner hvor stor jeg kommer til å trenge, og derfor ikke bruke en formue i tilfelle. Anonymkode: 293a2...099
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #20 Skrevet 20. mai 2017 11 timer siden, Puny skrev: Den puppestørrelsen du fikk etter fødsel, holdt den seg? eller endret den seg etterhvert den også? Nå snakker jeg om gjennom ammeperioden, skjønner jo at den endrer seg når man er ferdig med å amme... Den gikk ned litt etter noen måneder igjen, det er nok vanlig etterhvert som alt regulerer seg Anonymkode: 73cf2...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå