AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #21 Skrevet 19. mai 2017 18 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Hvis det er skummete har du prostatakreft, men ellers er det bare vanlig precum Kan noen bekrefte at dette her stemmer eller bare trolling? Aldri hørt at skum fra penis betyr noe alvorlig Anonymkode: dd9fd...836
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #22 Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kondom er ikke noe særlig har jeg hørt. Noe heeelt annet uten Men de mennene som har precum, er det noen av de som ikke bruker beskyttelse? Anonymkode: dd9fd...836 Da har du hørt feil. Bruk kondom med mindre du er sikker på at dama bruker prevensjon og at ingen av dere har kjønnssykdommer Ellers kan du ende opp med en unge og kjønnssykdommer. Det er ikke noe særlig det Anonymkode: 8ef60...d54
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #23 Skrevet 19. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har du hørt feil. Bruk kondom med mindre du er sikker på at dama bruker prevensjon og at ingen av dere har kjønnssykdommer Ellers kan du ende opp med en unge og kjønnssykdommer. Det er ikke noe særlig det Anonymkode: 8ef60...d54 Leste istad at sannsynligheten for å få barn med precum er 5%. Anonymkode: dd9fd...836
Vitenskapsmannen Skrevet 20. mai 2017 #24 Skrevet 20. mai 2017 17 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hvis det er skummete har du prostatakreft, men ellers er det bare vanlig precum Dette er bare tull! De første tegn på prostataproblemer er at man får problemer med å urinere, og selv da er det godarter hyperplasia i de fleste tilfeller. Det er ingen sammenheng mellom prostatakreft og utflod fra urinrøret. Ikke vits i å skremme folk! Når det er sagt burde alle mannfolk fra ca 40 og opp få sjekket prostataen jevnlig hos en lege. Morten. 1
Hanako Skrevet 20. mai 2017 #25 Skrevet 20. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Husk at dette er kvinneguiden, ikke runkeguiden! Anonymkode: a3365...abb Det er ikke det inntrykket jeg har fått
Sykkelkopp Skrevet 20. mai 2017 #26 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, Vitenskapsmannen skrev: Dette er bare tull! De første tegn på prostataproblemer er at man får problemer med å urinere, og selv da er det godarter hyperplasia i de fleste tilfeller. Det er ingen sammenheng mellom prostatakreft og utflod fra urinrøret. Ikke vits i å skremme folk! Når det er sagt burde alle mannfolk fra ca 40 og opp få sjekket prostataen jevnlig hos en lege. Morten. Hvorfor er det ikke vits i å skremme folk?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #27 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hvorfor er det ikke vits i å skremme folk? Fordi du er en jævla vits av en menneske. Jævla troll. Kom deg til helvete ut av tråden a. Anonymkode: e0a3b...27c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #28 Skrevet 20. mai 2017 4 timer siden, Vitenskapsmannen skrev: Dette er bare tull! De første tegn på prostataproblemer er at man får problemer med å urinere, og selv da er det godarter hyperplasia i de fleste tilfeller. Det er ingen sammenheng mellom prostatakreft og utflod fra urinrøret. Ikke vits i å skremme folk! Når det er sagt burde alle mannfolk fra ca 40 og opp få sjekket prostataen jevnlig hos en lege. Morten. Men du. Har hørt nesten alle si at sex med kondom og uten er en megastor forskjell. Jeg som mann, som får precum, hvordan skal jeg få hatt sex da? Som om jeg ikke skulle hatt noe precum? Anonymkode: e0a3b...27c
Vitenskapsmannen Skrevet 21. mai 2017 #29 Skrevet 21. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du. Har hørt nesten alle si at sex med kondom og uten er en megastor forskjell. Jeg som mann, som får precum, hvordan skal jeg få hatt sex da? Som om jeg ikke skulle hatt noe precum? Anonymkode: e0a3b...27c Hei. Alle har precum i større eller mindre grad. Det er ikke slik at noe har og noen ikke. Sex med kondom og uten er forskjellig ja, men ikke slik at det ene er forferdelig og det andre er himmelsk. Det er bare en litt annerledes følelse, og du kommer garantert til å like begge deler! Når det er sagt er det viktig å bruke kondom med nye partnere/tilfeldig sex. Stol ikke på noen! Kjønnssykdom er VELDIG kjipt! Dersom man inngår et forhold kan man etterhvert se på andre former for prevensjon som p-piller, sprial og så videre, helst etter at begge har testet seg. Lykke til! Morten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå