Gjest Sissly Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Finnes det noe tilsvarende penisatlaset på nett? Noen som har en link eller to å dele?
LilleBille Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Et lite utvalg finnes under "Månadens sexigaste snopp" på Girlscorner
Venus_venus Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Her finner du også et lite utvalg.. *fniis* http://www.sexoteket.no/images.asp?cat=110
Gjest Daniella_ Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 Hva er egentlig et penis-atlas?
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Utifra navnet skulle man tro at det var en bok der man lærer om de forskjellige penisene som finnes. Man lærer om areal på hver enkelt penis, innbyggertall, religion og hva hver enkelt penis livnærer seg med. Men dette blir egentlig bare rart, så jeg vil tippe du får svaret i den første setningen, bare at det kun er et såkalt representativt utvalg som er med i denne boken, og ikke alle som finnes. Boken er jo lagd slik at vi skal kunne se mangfoldet av peniser, og se at ingen er like, og det man tror er unormalt, kanskje ikke er så unormalt allikevel... Lurer på om ikke ekshibisjonisten i meg skal legge ut et julebilde slik han med juletissen gjorde i linken til Venus_venus...
Venus_venus Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 Kevin: Jultissen er den neste søteste.. *hihi* Bare lag juletiss du, skal beundre jeg.... Representativt utvalg i Penisatlaset? Mmm tror ikke det. Var kun en eller to av 100 som var barbert, det er ikke representativt... Penisatlaset er en bok som kom ut i høst. Med bilder av 100 peniser. Og noe teori. Boken slo fast at de som var 190 ikke hadde større peniser enn de som var 175. Så nå kan jeg nøye meg med en lavere mann... Men dette visste jeg jo fra før, har jo gjort mine egne studier på dette.. *S*
Gyldenløwe Skrevet 30. desember 2004 #7 Skrevet 30. desember 2004 Representativt utvalg i Penisatlaset? Mmm tror ikke det. Var kun en eller to av 100 som var barbert, det er ikke representativt... Heh, der tror jeg du tar feil. Statistisk sett tror jeg det tilogmed er for høyt. Unntatt i visse demografiske grupper, så hvis du mener unge menn i byene, så ja ...
Venus_venus Skrevet 30. desember 2004 #8 Skrevet 30. desember 2004 Heh, der tror jeg du tar feil. Statistisk sett tror jeg det tilogmed er for høyt. Unntatt i visse demografiske grupper, så hvis du mener unge menn i byene, så ja ... Jeg tror ikke det er kun unge menn i byene som barberer seg. Jeg tror det er ganske vanlig at menn mellom 16 - 45 barberer eller friserer seg. Både i byer og på landet. De demografiske forskjellene er ikke lenger så store og trendene når ikke kun byene lenger. Det var i gamle dager det! Jeg bor på "landet" og de fleste jeg kjenner er barberte, ref venninneprat. Og jeg er ikke det man definerer som ung.. *S*
Gyldenløwe Skrevet 30. desember 2004 #9 Skrevet 30. desember 2004 Oki, kan ta feil jeg Syntes 2 av 100 hørtes litt mye ut bare. Ikke at jeg ser så mye på tisser i dusjen på gymmet, men selv blant unge, urbane menn ville jeg si at de fleste kjører au naturell ...
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #10 Skrevet 30. desember 2004 Kevin: Jultissen er den neste søteste.. *hihi* Bare lag juletiss du, skal beundre jeg.... Representativt utvalg i Penisatlaset? Mmm tror ikke det. Var kun en eller to av 100 som var barbert, det er ikke representativt... Penisatlaset er en bok som kom ut i høst. Med bilder av 100 peniser. Og noe teori. Boken slo fast at de som var 190 ikke hadde større peniser enn de som var 175. Så nå kan jeg nøye meg med en lavere mann... Men dette visste jeg jo fra før, har jo gjort mine egne studier på dette.. *S* Er litt engstelig med tanke på juletissen da... tenk om fargen ikke går skikkelig bort, eller om pynten setter seg fast.... :o Men hva synes du ellers om boken? Fin? Hadde vært interessant å lese den. Vurderte faktisk å stille opp. Var boken like usexy og klinisk som det ryktene ville ha det til? Boken skulle i allefall være representativ, men det virker jo ikke slik ettersom kun et par var barberte... Det med at man ikke kan se størrelsen på mannens penis ved å gå ut i fra høyde, eller andre kroppsdeler burde vært en velkjent fakta nå som vi går inn i 2005.
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #11 Skrevet 30. desember 2004 Oki, kan ta feil jeg Syntes 2 av 100 hørtes litt mye ut bare. Ikke at jeg ser så mye på tisser i dusjen på gymmet, men selv blant unge, urbane menn ville jeg si at de fleste kjører au naturell ... Tror nok det er fordi de fleste menn bare stusser det verste, eller kanskje barberer ballene. Tror nok ikke det er så mange barberer bort alt. Jeg har i alle fall til gode å se dette i dusjen der jeg trener.
Venus_venus Skrevet 30. desember 2004 #12 Skrevet 30. desember 2004 Jeg kjøpte boken, siden jeg er med i Venusprosjektet må jeg jo ha begge to Først vil jeg si: All ære til gutta som stilte opp på dette. Det er tøft og modig! Det er veldig synd at fotografen og layouten har fått lov til å ødelegge den visuelle gleden dette kunne ha blitt. Boken er grå og kjedelig, og har du ikke sett en penis før får du ikke lyst til å stifte nærmere bekjentskap med en. Tror Cupido anmeldte boken med å si at penisene virker "døde", men det kan være jeg husker feil.. Det inntrykket fikk jeg også. Synd at mannens fallos, stolthet blir nedradert på denne måten. Jeg er glad for at venusprosjektet blir annerledes, i alle fall slik jeg forstår det. Fotografen har kunstutdannelse og gjør ditt ytterste for å lage estetisk vakre bilder. Og det er jo riktig, kvinnekjønnet er vakkert. I steden for en kjedelig bakgrunn ble vi pakket inn i sort silke. Rammen rundt skal også være fin.
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #13 Skrevet 30. desember 2004 Hmmm... den som klarer å få en stolt penis til å se død ut, har nok bommet litt ja. Kanskje like bra jeg ikke fikk somlet meg til å være med. Har blitt fotografert slik før, og da ble jeg rimelig fornøyd med resultatet. Synes peniser kan være sexy å se på jeg, selvom ingenting kan måle seg med et kvinnekjønn. Utsøkt visuelt er det, og enda bedre føles det... Det skal mye til for å klare å bomme på slike bilder, skulle jeg mene.
Gjest Utvalgt 175 Skrevet 30. desember 2004 #14 Skrevet 30. desember 2004 Representativt utvalg i Penisatlaset? Mmm tror ikke det. Var kun en eller to av 100 som var barbert, det er ikke representativt... Boken slo fast at de som var 190 ikke hadde større peniser enn de som var 175. Så nå kan jeg nøye meg med en lavere mann... Men dette visste jeg jo fra før, har jo gjort mine egne studier på dette.. *S* Enig med Venus_Venus. Et "representativt utvalg" er innen statistikk definert som et utvalg på minimum 1000 tilfeller. Eneste jeg vet om som kan uttale seg om et representativt utvalg bortsett fra Venus_venus er Rune Rudberg.
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #15 Skrevet 30. desember 2004 Enig med Venus_Venus. Et "representativt utvalg" er innen statistikk definert som et utvalg på minimum 1000 tilfeller. Eneste jeg vet om som kan uttale seg om et representativt utvalg bortsett fra Venus_venus er Rune Rudberg. Og du har hatt statistikk? Om du har hatt det vet du vel at antallet i et utvalg for å få det representativt er helt avhengig av hvilke demografiske faktorer du ønsker å måle på. Jo flere demografiske målekriterier, jo sikrere vil man treffe, men for å få et overordnet innblikk i relevant statistikk, behøver ikke gruppen være stor. Det finnes utallige formler for å regne ut hvor stort utvalg hver enkelt statistisk undersøkelse skal ha, men de fleste enes om at et utvalg på 50 skal holde. Kast terningen 50 ganger, og du skal få et gjennomsnitt i nærheten av 3. Man beregner 50 kasus til hver enkel demografiske målekriterie. Dvs, alder kan være et kriterie, lokasjon en annen, inntekt, kjønn, osv.... så da kan man regne selv...
Venus_venus Skrevet 4. januar 2005 #16 Skrevet 4. januar 2005 Her finner du også et lite utvalg.. *fniis* http://www.sexoteket.no/images.asp?cat=110 Tre nye bilder i atlaset. Aways Coca Cola sier nå jeg bare... *yummi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå