Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Generelt hvis jeg ikke får tisset med en gang, så får jeg magesmerter nederst i magen. Særlig når jeg beveger på meg. Det gjelder ofte på natten når jeg våkner av at jeg må tisse.

Det er utrolig ubehagelig og jeg sliter nesten med å gå normalt. Etter jeg har tisset så blir det raskt mye bedre. (Det er ikke smertefullt å tisse).

Er dette normalt? 

Jeg er i uke 33, og var nettopp hos jordmor hvor urinprøver var normale.

Anonymkode: 2f7bd...e57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det sånn hele livet jeg, uten at det er infeksjoner osv. Press på blæra? Eller på livmora

Anonymkode: b0c4c...068

Skrevet

Jeg har hatt det slik siden ca. uke 25. Har hatt fine urinprøver hele graviditeten. Fortalt det til jordmor, hun sa det ikke var uvanlig å få vondt/kynnere når man fikk veldig full blære :)

AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Høres fryktelig normalt ut når du har et barn som bruker opp store deler av plassen. Mange som får vondt i magen når de holder seg til vanlig uten å ha barn inni der.

Anonymkode: 549a3...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke kynner? Får selv kynnere bare jeg snur meg i senga om jeg må tisse. Eller på dagen om jeg rører meg og må tisse. 

Anonymkode: 0c126...441

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg det også uti siste trimester, ingenting unormalt ved urinprøvene :) 

Anonymkode: ba23a...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...