AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Generelt hvis jeg ikke får tisset med en gang, så får jeg magesmerter nederst i magen. Særlig når jeg beveger på meg. Det gjelder ofte på natten når jeg våkner av at jeg må tisse. Det er utrolig ubehagelig og jeg sliter nesten med å gå normalt. Etter jeg har tisset så blir det raskt mye bedre. (Det er ikke smertefullt å tisse). Er dette normalt? Jeg er i uke 33, og var nettopp hos jordmor hvor urinprøver var normale. Anonymkode: 2f7bd...e57
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Jeg har hatt det sånn hele livet jeg, uten at det er infeksjoner osv. Press på blæra? Eller på livmora Anonymkode: b0c4c...068
Kajal Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 Jeg har hatt det slik siden ca. uke 25. Har hatt fine urinprøver hele graviditeten. Fortalt det til jordmor, hun sa det ikke var uvanlig å få vondt/kynnere når man fikk veldig full blære
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Høres fryktelig normalt ut når du har et barn som bruker opp store deler av plassen. Mange som får vondt i magen når de holder seg til vanlig uten å ha barn inni der. Anonymkode: 549a3...c9d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #5 Skrevet 19. mai 2017 Det er ikke kynner? Får selv kynnere bare jeg snur meg i senga om jeg må tisse. Eller på dagen om jeg rører meg og må tisse. Anonymkode: 0c126...441
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 Sånn hadde jeg det også uti siste trimester, ingenting unormalt ved urinprøvene Anonymkode: ba23a...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå