Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #21 Del Skrevet 19. mai 2017 Haha, så akkurat at jeg skrev både harer og ryper, retta det til bare harer. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. mai 2017 #22 Del Skrevet 19. mai 2017 2 minutter siden, Halldir skrev: To fedre og to sønner var på harejakt, de skjøt bare 3 ryper, men allikevel fikk de en hver. Hvordan kan det ha seg? De var bestefar, far og sønnesønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #23 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: De var bestefar, far og sønnesønn. Riktig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #24 Del Skrevet 19. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken del av den mannlige kroppen kan bli over dobbelt så stor ved stimulering? Anonymkode: 1eaca...1ef Pupillen? Anonymkode: 16db2...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #25 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, Halldir skrev: Riktig :D Haha Mine tanker var i helt andre baner... Så for meg to pappaer med en sønn hver som var på jakt, men den ene sønnen ville skifte kjønn til en jente (rype) så faren skjøt sønnen og den andre faren og hans sønn skjøt en rype (fuglen) hver også Da endte alle opp med å skyte en rype hver, men bare tre ryper ble skutt... Jeg har tydelgivis litt for mørk hjerne. Anonymkode: 2ffe7...ff8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. mai 2017 #26 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha Mine tanker var i helt andre baner... Så for meg to pappaer med en sønn hver som var på jakt, men den ene sønnen ville skifte kjønn til en jente (rype) så faren skjøt sønnen og den andre faren og hans sønn skjøt en rype (fuglen) hver også Da endte alle opp med å skyte en rype hver, men bare tre ryper ble skutt... Jeg har tydelgivis litt for mørk hjerne. Anonymkode: 2ffe7...ff8 Du har fantasien i orden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #27 Del Skrevet 19. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pupillen? Anonymkode: 16db2...811 Teknisk sett er nok dette korrekt, men jeg tenkte på penisen som vokser ved stimuli i form av f. eks. onani. Anonymkode: 1eaca...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #28 Del Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha Mine tanker var i helt andre baner... Så for meg to pappaer med en sønn hver som var på jakt, men den ene sønnen ville skifte kjønn til en jente (rype) så faren skjøt sønnen og den andre faren og hans sønn skjøt en rype (fuglen) hver også Da endte alle opp med å skyte en rype hver, men bare tre ryper ble skutt... Jeg har tydelgivis litt for mørk hjerne. Anonymkode: 2ffe7...ff8 Hahaha, ærlig sak det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 19. mai 2017 #29 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha Mine tanker var i helt andre baner... Så for meg to pappaer med en sønn hver som var på jakt, men den ene sønnen ville skifte kjønn til en jente (rype) så faren skjøt sønnen og den andre faren og hans sønn skjøt en rype (fuglen) hver også Da endte alle opp med å skyte en rype hver, men bare tre ryper ble skutt... Jeg har tydelgivis litt for mørk hjerne. Anonymkode: 2ffe7...ff8 Haha, tenkte at en av dem ble skutt mens tre harer ble skutt, dermed var det en hare hver til de overlevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 19. mai 2017 #30 Del Skrevet 19. mai 2017 Skjønner ikke denne tråden, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #31 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Skjønner ikke denne tråden, jeg. Hei Vi løser gåter og poster nye gåter Anonymkode: 16db2...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #32 Del Skrevet 19. mai 2017 2 minutter siden, Simbyxor skrev: Skjønner ikke denne tråden, jeg. Ja, den er svært så gåtefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. mai 2017 #33 Del Skrevet 19. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Teknisk sett er nok dette korrekt, men jeg tenkte på penisen som vokser ved stimuli i form av f. eks. onani. Anonymkode: 1eaca...1ef Dette tenkte vi sikkert alle, men for min del ble det altfor opplagt, derfor svarte jeg ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #34 Del Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, Halldir skrev: Ja, den er svært så gåtefull Her er også en spesiell tråd Anonymkode: 16db2...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #35 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Dette tenkte vi sikkert alle, men for min del ble det altfor opplagt, derfor svarte jeg ikke. Jeg var ironisk, pupillen var selvfølgelig det korrekte svaret. Anonymkode: 1eaca...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. mai 2017 #36 Del Skrevet 19. mai 2017 Hva er det som er mitt, men som alle andre bruker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #37 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Hva er det som er mitt, men som alle andre bruker? navnet? Anonymkode: 1eaca...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. mai 2017 #38 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: navnet? Anonymkode: 1eaca...1ef Riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #39 Del Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, Arabella skrev: Hva er det som er mitt, men som alle andre bruker? Dørklokka Anonymkode: 16db2...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #40 Del Skrevet 19. mai 2017 En dag feiret Julia bursdag. To dager senere feiret hennes eldre tvillingsøster Julianne bursdag. Hvordan er dette mulig? Anonymkode: a94ad...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå