AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Jeg er en mann på 50 som lever i et sexløst ekteskap. Velger dette selv, da jeg er dritt lei misjonærstillingen. Hadde vært fint å møtt ei som ville prøve litt mer spennende og varierende posisjoner. Blowjob, anal. Doggystyle mm Anonymkode: f3ef6...f5c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Du høres ut som et varp og en kandidat for Tinder. Anonymkode: 982fd...0be 1
Horge Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 26 minutter siden, kattepusen skrev: bak din kones rygg? Hvis han er på jakt etter en elsker, og skal kjøre doggy og anal, så har han vel nødvendigvis tenkt seg bak elskerens rygg? (Sorry, greide ikke å dy meg denne gangen.) 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #5 Skrevet 19. mai 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 50 som lever i et sexløst ekteskap. Velger dette selv, da jeg er dritt lei misjonærstillingen. Hadde vært fint å møtt ei som ville prøve litt mer spennende og varierende posisjoner. Blowjob, anal. Doggystyle mm Anonymkode: f3ef6...f5c Faen å kjedelig... Anonymkode: 525dd...68d 2
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 Utmerket plan Egon, men synes kanskje du skal tenke gjennom dette her, både en og to ganger. Og om du kommer til en annen konklusjon, så kan du starte med å fortelle din kjære madam at du gjerne vil prøve noen nye stillinger.
Rotemor Skrevet 19. mai 2017 #7 Skrevet 19. mai 2017 20 minutter siden, Halldir skrev: Utmerket plan Egon, men synes kanskje du skal tenke gjennom dette her, både en og to ganger. Og om du kommer til en annen konklusjon, så kan du starte med å fortelle din kjære madam at du gjerne vil prøve noen nye stillinger.
Million Skrevet 19. mai 2017 #8 Skrevet 19. mai 2017 Dette forumet er ikke for kontaktannonser, kjekken, så prøv et annet sted.
Inwe Skrevet 19. mai 2017 #9 Skrevet 19. mai 2017 Har du snakket med din kone evt forsøkt å ta henne i andre stillinger? Om du ikke har gjort det ville jeg prøvd det først. Om det er så viktig deg å ha sex i andre stillinger og din kone ikke vil må du avslutte forholdet. Da kan du finne deg noen andre å ha sex med. Evt kan du spørre din kone om dere kan åpne forholdet.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #10 Skrevet 19. mai 2017 Jeg er 45, det er akkurat samme her. Vi har sjeldent sex, når vi først har sex så er det alltid samme stilling (på siden (spoon eller skje)). Hos oss så hjelper det ikke så si fra eller prøver meg på en annen stilling, så er det syting, enten har hun vondt i en skulder, eller så er det smerter i bena, det er alltid noe. Anonymkode: f69ba...980
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #11 Skrevet 19. mai 2017 Koner skal tas i forskjellige stillinger. Anonymkode: 1986c...822
Svigermor Skrevet 19. mai 2017 #12 Skrevet 19. mai 2017 Man tar ikke andre mennesker. Nå roer dere dere ned!
Gjest Overrasket Skrevet 19. mai 2017 #13 Skrevet 19. mai 2017 Hvis du skal være utro kan du i det minste legge listen litt høyere enn doggy. Det er deilig med doggy altså, men "spennende sex" må vel omfatte mer? Tenk stort mann! Sex i fallskjerm? Sex på trampoline? Sex en hel helg i et pent luksushotellrom med badekar og sjampis?
lillbilly Skrevet 19. mai 2017 #14 Skrevet 19. mai 2017 6 timer siden, Horge skrev: Hvis han er på jakt etter en elsker, og skal kjøre doggy og anal, så har han vel nødvendigvis tenkt seg bak elskerens rygg? (Sorry, greide ikke å dy meg denne gangen.) Tåpelig var det uansett så anbefaler at du jobber med impulskontrollen din. TS.. Om du har valgt å leve i et sex løst ekteskap så får du ta konsekvensene av det. Om ikke så skiller du deg og kan møte de spennende damene du tror er der ute. Skulle likt å vite hva du tilførte for å skape grunnlag for noe mer enn misjonær. En dårlig fordekt kontaktannonse på Kg er vel ikke det som gjør ekteskapet ditt godt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå