AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Jeg har lenge trodd at jeg ikke er så seksuell av meg. Blir aldri kåt, og får egentlig ikke spesielt mye ut av sex. Vært litt lei meg for dette. Men nå som jeg av ulike grunner må være uten noen form for seksuell aktivitet i noen uker, merker jeg at jaggu er jeg et seksuelt vesen likevel! Jeg trodde på forhånd disse ukene ikke skulle bli noe problem, men jeg holder på å bli gal av å ikke kunne onanere eller ha sex. Det er frustrerende, men samtidig er jeg så lykkelig over dette :D måtte bare få det ut Anonymkode: 3d2e3...40b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Gratulerer! Men hvis det er slik at du tenner fordi du fokuserer og tenker på at det er forbudt, eller umulig nå, så blir det kanskje vanskelig å fortsette etterpå?. Men uansett sikkert viktig å få bekreftet for seg selv, at det faktisk går an. Anonymkode: b57a4...295
Gjest Ari Loys Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Så dumt. Tenk på all den hjernekapasiteten du kunne fått frigjort dersom du faktisk var aseksuell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå