AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Mens murring begynte for 3 dager siden, men uten at selve nensen kommer. Litt lys brunt og lite. Tok test og den var negativ. Ergo ikke gravid. Men hvor blir det av mensen... Kan jeg ha tatt testen for tidlig... Anonymkode: 7974c...b5f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg venter også på mensen, skulle hatt den i går.. oppdaget ikke dette før jeg åpnet mens appen i dag. Tok også en test i dag, den var negativ! Jeg tror at jeg kan ha synkronisert med noen andre fordi jeg har vært i nærheten forskjellige jenter i det siste (jobbrelatert) synkronisering har skjedd meg før:) Tester kan vise feil også vet jeg, har lest en plass at av å til bruker kroppen litt lenger til på å opparbeide hcg nivået, dvs.. noen får altså ikke utslag på hcg før de er 6 uker på vei eller lenger. Men det er sjeldent tenker jeg.. og hender ikke spist mange kvinner. Anonymkode: 530eb...a8d
Simbyxor Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 JA. En graviditetstest kan ta feil. Det kan være noe galt med testen/den kan være ødelagt Den kan være tatt på feil tidspunkt (for tidlig, før kroppen har produsert nok hcg) Det er enkelte tilstander i kroppen som gjør at man produserer hcg, slik at en test vil slå ut som positiv selv om du ikke er gravid (svulster i livmor) Du kan ha tatt en ufølsom test, som kun slår ut når hcg er på over 20. Enkelte tester slår ut mye tidligere enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå