Dixie Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Hei. Reiser på juleferie i morgen, og plutselig er det noen som må sitte på med meg så jeg får ikke skiene mine inni bilen, og må ut å kjøpe meg skistativ. Har ingen festeannordninger på taket av bilen, så hvordan stativ må jeg kjøpe da??? Hvordan får man festet det??? Vet ikke om noen her har noen tips jeg.. Var inne på www.biltema.no men skjønte ikke helt hvilke av de stativene jeg kunne bruke....
Gjest Chica Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Møller har sikkert åpent ett kvarter til, de har sikkert noe som passer. (Men sikkert billigere på biltema da...)
Vercetti Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Thule produserer et skistativ som festes rundt kanten på selve rødåpningen og pakningene. Personlig ville jeg aldri i verden kjøpt noe annet enn akkurat dette (du får det hos de fleste VW-forhandlere, dete r dette de selv anbefaler), siden du fort ødelegger dørpakninger og annet tjafs med andre merker og løsninger. Husk at takstativ kun skal være på når du har bruk for det, for øvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå