Gå til innhold

Blir skolesekker biligere til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere kanskje om de har kampanjer eller atraktive tilbud på skolesekker (Beckmann) til høsten?

Jenta mi begynner på skole og ønsker å kjøpe sekken nå, og jeg lurer på om det ikke er verdt å vente litt så kanskje kan jeg kjøpe litt billigere enn de koster nå? Eller spiller det ingen rolle?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til høsten/nærmere skolestart kommer nye modeller/farger. Nå selger de gjerne ut 2016 modellene til noe redusert pris, for å få plass til de nye sekkene  for høsten. Tror du skal ha mye flaks for å finne høsten 2017 modeller til redusert pris. 

Skolesekker er som klær og sportsutstyr, når sesongen starter er det nye modeller og full pris. Når sesongen er over selges sesongens varer ut til redusert pris. 

Anonymkode: 1a4a8...62c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk beckmann.no. Der er en resteksse i nettbutikken, utgående modeller til redusert pris. Ikke sikker på om der err skolesekker nå, men bruker å være litt forskjellig.

Anonymkode: dac52...6b2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk beckmann.no. Der er en resteksse i nettbutikken, utgående modeller til redusert pris. Ikke sikker på om der err skolesekker nå, men bruker å være litt forskjellig.

Anonymkode: dac52...6b2

Det skekket jeg allrede :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva prisene ligger på nå. Men sekkene til barna mine kostet 700 og 1000 kr. For 1 og 2 år siden. Da var det like før skolestart.

Anonymkode: 52b93...c25

AnonymBruker
Skrevet

2017 modellen blir jo lagt ut for salg i februar/mars. Så hvis du vil at barnet skal få velge en sekk som hun vil ha så er det greit å kjøpe nå. Hvis ikke dere kjøper nå så må dere jo ta til takke med der som er igjen i august.

Vi kjøper alltid nå de nye modellene komme og det er ikke så mye å spare på å vente på salg for de selger bare det som har vært lite populært billig siden det er det som er igjen.

Anonymkode: bdd62...c8d

Skrevet

De er omtrent det samme nå. Beckmann koster ca 700 + regntrekk ca 100 nok.

AnonymBruker
Skrevet

Hos f.eks Norli selges gamle modeller av Beckmann til 50%. Det gjelder forsåvidt hele året, men det er ekstra fokus på å få "vekk de gamle" i sommer og mot høsten, så da er de ekstra synlige.

Hos de største butikkene er det nesten alltid såpass mange gamle modeller igjen at det er en del å velge mellom.

Anonymkode: 8aff5...481

AnonymBruker
Skrevet

Her kjøpte vi 2016 modell rett før skolestart 2016 til 50%, det var på en sportsbutikk. Modellen som jenta mi aller helst ville ha, var veldig ettertraktet og mye utsolgt, men plutselig hang det noen til halvpris. Nå skal hun begynne til høsten, men hun var så fast bestemt på at det var bare den hun ville ha, så derfor tok jeg en sjans og kjøpte den. Så en kan være veldig heldig. Nå er jo ikke barn så veldig opptatt av forårets modell eller årets modell, bare de liker den. Du kan jo ta en ringe/e-post runde og høre på ulike butikker om de har noen til halvpris, bokhandlere og sportsbutikker har hvertfall disse Beckmann sekkene. 

Anonymkode: 4d629...75c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...