Gå til innhold

Bøyd penis.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Er bare et par ting jeg lurer på :) penisen min er bøyd mot venstre i en slak bue. Hittil har jeg ikke hørt noe fra partnere før i går da et ons kommenterte hun kun hadde sett rette før. Er det en fordel/ulempe med en bøy? Stillinger som funker bra? Er det en fordel/ulempe å være stor? 

Anonymkode: 4fb68...a97

Videoannonse
Annonse
Gjest ytmnd
Skrevet

Har samme bøy selv og det som funker best er at hun ligger litt på siden slik at du treffer g-punktet. Ikke ta det til deg, tror det er mer vanlig med litt bøy enn helt rett.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, ytmnd skrev:

Har samme bøy selv og det som funker best er at hun ligger litt på siden slik at du treffer g-punktet. Ikke ta det til deg, tror det er mer vanlig med litt bøy enn helt rett.

Hmm, lurt :) 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, ytmnd skrev:

Dette!!!! Siden så du treffer g punktet, gjerne med en hånd over livet mitt og ned til klitten så den stiumleres samtidig (og fører oss tettere siden han da holder rundt meg og fast i meg også)  oh my god ja jeg kan signere på at en bøyd penis stiumlerer mye mer enn enn rett en! Heia bøyd penis! 

Anonymkode: e4328...cf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, ytmnd skrev:

Tror ikke jeg. Og siden jeg er dame har jeg kanskje sett flere enn du har?

Anonymkode: f0579...3ac

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er bare et par ting jeg lurer på :) penisen min er bøyd mot venstre i en slak bue. Hittil har jeg ikke hørt noe fra partnere før i går da et ons kommenterte hun kun hadde sett rette før. Er det en fordel/ulempe med en bøy? Stillinger som funker bra? Er det en fordel/ulempe å være stor? 

Jeg syns det var dumt at hun kommenterte det. Jeg har heller aldri hatt sex med noen med bøyd penis til venstre eller høyre, de jeg har hatt meg med har hatt ganske rette peniser, noen har kanskje krummet litt opp. Men det er ingenting galt med penisen din, vil tro at dere som har bøy lettere kan treffe g-pungtet, og det er jo like vanlig at det er forskjell på utsyret deres på samme måte som på vårt. Tror ikke nødvendigvis hun mente det negativt, hun var mer tankeløs og sa noe unødvendig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med to, han ene var bøyd oppover og den andre buet litt til siden. Han som buet til siden var hundre ganger bedre enn han første fordi han var mer erfaren og visste hva han gjorde :) Begge var kjærester, så var med de begge over tid

Anonymkode: f1de7...688

Skrevet

Min bøyer oppover, andre kan bøye nedover, eller til en side, eller være rett som en linjal. Det viktigste er kommunikasjon slik at du får vite hvordan du treffer best. 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...