Gjest Sminketryne Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Liker dere oss jenter best med eller uten sminke? Bør vi jenter være mest mulig "naturell" eller foretrekker dere oss marinert i sminke? Jeg tenker på til hverdags og ikke på fest.
Gjest Sminketryne Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Hva synes dere om sterkt sminkede kvinner sånn i hverdagslivet? På jobben, studiestedet osv...
Gjest Mannen Skrevet 29. desember 2004 #4 Skrevet 29. desember 2004 Personlig så synes jeg naturlig er best. Det er greit om man sminker seg litt, men da skal det ikke være turkis øyenskygge og rosa lebestift.
Gjest John Doe Skrevet 29. desember 2004 #5 Skrevet 29. desember 2004 helt klart...litt sminke, men så det ser naturlig ut. blir det for mye sminke blir det turnoff, jeg får "gatejente" assosiasjoner(?).
Gjest pace Skrevet 29. desember 2004 #6 Skrevet 29. desember 2004 Naturelt forsiktig sminke er bra :-)
Vercetti Skrevet 29. desember 2004 #7 Skrevet 29. desember 2004 Alt til sin tid. Men overdreven sminke ser bare jalla ut.
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2004 #8 Skrevet 30. desember 2004 De fleste ser bra ut med litt, som framhever fargene dine. Men kunsten er vel å sminke seg slik at det ikke ser sminket ut? "Marinert" i sminke ser ikke bra ut, og i de fleste tilfeller ser det bare billig ut....... Når det gjelder i jobbsituasjon er det penest og mest korrekt med moderat og nøytral sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå