AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Jeg elsker å ha det helt stille. Å være hjemme alene, ingen lyder, ingen som prater, ikke noe mas. Det er fantastisk. Jeg skjønner meg ikke på folk som orker å høre på musikk hele tiden. På bussen, når de går på tur, når de trener. Når jeg sitter hjemme og noen kommer hjem for så å skru på høy musikk kan jeg synes det er invaderende og kan bli irritert. Er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: f0b68...a76
stan Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Stillhet er fint, men jeg liker også å sette på musikk. Slik at det å lytte til musikken er hovedaktiviteten.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 Ja, jeg kjenner meg igjen. Godt å høre at det er flere som er som meg. Jeg skjønner ikke hvorfor nesten alle MÅ ha lyd rundt seg hele tiden. Selv blir jeg både stresset og sliten av det. Heldigvis bor jeg alene i et rolig boligstrøk på landet. Ingen av mine naboer spiller høy musikk eller fester, noe jeg takker høyere makter for. Men jeg kjenner noen som må ha på radio og tv hele tiden, og som ikke takler stillhet i det hele tatt. De virker nærmest livredde for stillheten. Er de redde for å møte seg selv, og sine egne tanker, tro? Virker som de rett og slett blir nervøse av stillhet. Anonymkode: b7860...078 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå