AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #21 Del Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, Halldir skrev: Vi begynner i det små, ender med statskupp. Øvelse gjør mester sier dem Anonymkode: e669c...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #22 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e669c...65c Kanskje best det Endret 19. mai 2017 av Halldir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 19. mai 2017 #23 Del Skrevet 19. mai 2017 18 timer siden, Halldir skrev: Hellas er flott det altså, har vært der en rekke ganger (forskjellige steder). Canada er selvfølgelig også spennende, hvor var du der? Calgary i Alberta. Reiste litt rundt der, et fantastisk sted. Var der litt over ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #24 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, emilie123 skrev: Calgary i Alberta. Reiste litt rundt der, et fantastisk sted. Var der litt over ett år. I over ett år? Dæven steike, det får en sannelig kalle tur. Hva var det beste med reisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 19. mai 2017 #25 Del Skrevet 19. mai 2017 18 timer siden, Halldir skrev: I over ett år? Dæven steike, det får en sannelig kalle tur. Hva var det beste med reisen? Jeg jobbet der. Hadde mye tid til å reise rundt også. Vet egentlig ikke hva det beste var. Det og oppleve fjellene eller en skikkelig stor rodeo, med opptog og et kjempe stort tivoli. Byen sto på hue i en uke. En annen kultur (lik, men allikevel så forskjellig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 19. mai 2017 #26 Del Skrevet 19. mai 2017 Sorry, tenkte ikke på at jeg kuppet tråden. Glemte meg helt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #27 Del Skrevet 19. mai 2017 7 minutter siden, emilie123 skrev: Jeg jobbet der. Hadde mye tid til å reise rundt også. Vet egentlig ikke hva det beste var. Det og oppleve fjellene eller en skikkelig stor rodeo, med opptog og et kjempe stort tivoli. Byen sto på hue i en uke. En annen kultur (lik, men allikevel så forskjellig) Ahh, rodeo høres veldig kult ut Merker jeg misunner deg det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 19. mai 2017 #28 Del Skrevet 19. mai 2017 18 timer siden, Halldir skrev: Ahh, rodeo høres veldig kult ut Merker jeg misunner deg det der. Calgary stampede het det og var visst den største rodeo i Canada (iallefall da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 19. mai 2017 #29 Del Skrevet 19. mai 2017 Akkurat nå, emilie123 skrev: Calgary stampede het det og var visst den største rodeo i Canada (iallefall da) Googler det as we speak Ser helt konge ut. Om jeg skal til Canada vil jeg få med meg det om mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 19. mai 2017 #30 Del Skrevet 19. mai 2017 18 timer siden, Halldir skrev: Googler det as we speak Ser helt konge ut. Om jeg skal til Canada vil jeg få med meg det om mulig. Ja, det var en stor opplevelse. Det er verdt å få det med seg. En tur i fjellene også. Fantastiske slott og natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå