Gå til innhold

Anmelde noen for neddoping lenge etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et år siden snart ble jeg dopet ned på fest og utsatt for ting som har gitt meg veldig traumer og angst i ettertid. Problemet er at jeg kjente ingen der så har ingen vitner men fant ut hvem de som gjorde det var. Jeg tok ingen blodprøver eller dna prøver etter hendelsen men snakket en del med psykologen jeg hadde om det. Jeg ville ikke anmelde på den tiden fordi jeg ble så ekstremt truet (da skulle de drepe familien og dattera mi og de oppsøkte barnehagen flere dager uken etter for å bevise at de ikke tullet!). 

Jeg flyttet hjem til moren min fordi jeg fikk så angst men har bodd alene en stund igjen nå og har konstant hjertebank og flashbacks. Jeg har ikke turt å dra på byen eller drikke siden det skjedde fordi jeg er redd de er der og tør ikke være med venner fordi jeg føler jeg ikke kan stole på noen.

Er det for sent å anmelde nå og er det i det hele tatt vits uten bevis og vitner? Kun det jeg sa til psykologen og familien min og kun de som var med på det som skjedde som var der så tviler på noen av de vitner mot gjengen sin.. men syns det er forferdelig at de ikke skal få noen konsekvenser når de har ødelagt mitt liv med traumer og angst , jeg er ekstremt suicidal i perioder pga det og igjen i en sånn håpløs tilstand nå for jeg er redd for alt og ser ikke noe håp for å greie å leve fritt og normalt. Bare jeg skal på butikken må jeg se meg over skuldra og skal jeg ut med søpla på kvelden tar jeg med meg kniv... Det jeg også vet er at disse har dopa ned andre jenter også men ingen tør å gå imot de siden de er slemme slemme folk med makt... 

Anonymkode: 33324...dad

Videoannonse
Annonse
Gjest undulater
Skrevet

Jeg synes du skal anmelde det ja, men jeg synes heller ikke du skal ha forhåpninger om at det fører noe sted. Og jeg synes det er fryktelig ille at du har blitt utsatt for noe slikt.

Skrevet

Enig i at du bør anmelde, men ikke forvente noe.

Poenget med en anmeldelse er at politiet da er oppmerksom på vedkommende ved eventuelle senere anmeldelser for samme hendelser.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem gjorde dette mot deg?

og hvordan bor du siden du BEVÆPNER deg for å ut med søppelet?

Kanskje du burde flytte?

om det er dårlige mennesker så anmeld, det kan bli dråpen som får de fengslet om dette er hva de gjør mot mange ofte!

det er meningen at kvinner skal få beskyttelse gjennom at kriminelle fengsles og sendes vekk så de ikke skader folk.

Anonymkode: 72a3f...852

AnonymBruker
Skrevet

Ps!!!

du MÅ være med venner for å bli bedre - bare aldri noen som godtar disse eller er med dem eller vet om deg og samtykker ved å være med de dårlige.

BRuk facebook feks!

Anonymkode: 72a3f...852

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill ikke anmeld, snakk heller med psykolog,

lykke til.

Anonymkode: c277a...224

• Liker 1
Skrevet

Du bør anmelde så vet de som gjorde det at de fikk en anmeldelse på seg. En slags korreksjon. Kanskje det gir dem en vekker til å slutte med slikt?

At det skal føre til en endelig domfellelse må du nok være forberedt på ikke vil skje. Dog har man i de senere årene sett liknende saker hvor de tiltalte har blitt frikjent, men likevel dømt til å betale offer erstatning og kompensasjon. Fordi bevisførsel for erstatning er lavere. 

De som kom med trusler, du fikk ikke SMS eller tlf fra de? Om du har tatt vare på slike meldinger er jo det bevis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...