AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Var ei her inne som skreiv om dermaroller og hu skreiv at hu hadde FÅTT SKADA huden sin hu. så jeg lurer om det kan gjøre mer skade enn gagn og HVORDAN VEIT MAN? erfaringer da? Anonymkode: a8f17...e44
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Det selges utrulig mye rart av dermaroller og utstyr. Men om du går til en seriøs aktør/salong som selger produkter som er egnet til behandlingen og som gir den rette veiledningen så er det en trygg og god behandling. Har selv behandler i microneedling, så da ser jeg også at mange selger produkter man absolutt ikke bør bruke med rulle. Det er folk som kommer innom i salongen med ganske håpløse bivirkninger etter å ha kjøpt og fulgt rådene til feks. swiss clinic. En av disse kundene sa hun hadde lyst å saksøke dem og det skjønner jeg godt for hun brukte over 4 mnd på å få huden på rett kjør. Swiss anbefaler å rulle hver dag i en uke før pause i en uke så repetere igjen. Dette er alt for ofte og i tillegg så har dem et serum som inneholder vitamin A (bør absolutt ikke kombineres med rulle) og som ikke inneholder nok fukt til å egne seg å bruke med denne type behandling fordi det etterlater huden veldig tørr og irritabel. Overpriset er det også. Har faktisk ikke tall på hvor mange som har vært innom oss som har hatt problemer med dem, så synes det er utrolig rart at ikke flere som skriver om dette for vi kan ikke være de eneste. Bloggerne reklamerer jo for disse produktene, helt sykt. Jeg blir så sint på vegne av alle som blir lurt. For dette er ikke produkter som brukes i salongbehandlinger, ville ikke anbefalt dette til noen. Senest i dag kom det innom en dame og med en gang hun kom innenfor døren så sa sjefen bare "swiss" og det forklarer nok en hel del. Sjefen hadde forøvrig helt rett, irritert hud pga swiss produktene. Når det er sagt så er dermaroller veldig bra å bruke hjemme, mange som utfører behandlingen skremmer kundene til å tro at det er nesten farlig å behandle hjemme. Det er nok mest fordi de vil tjene penger på å gjøre behandlingen. Selv om jeg også utfører behandlingen så jeg anbefaler jeg også hjemmebehandling til kundene. Noe kundene er veldig fornøyd med. Da pleier jeg å sette opp en behandlingsplan til dem med gode produkter og rette nåler. Jeg setter også av litt tid der jeg forklarer om potensielle bivirkninger, hvorfor de ikke skal overbehandle eller behandle for ofte og selvfølgelig hygiene Jeg selger alltid med et godt dermaroller serum som faktisk er samme serumet jeg bruker i salong-behandlingen da det er utrolig viktig at huden får god pleie og lindring etter behandlingen. Så når dette er gjort på rett måte så går det helt fint å behandle hjemme med dermaroller og har aldri opplevd at noen av kundene har skadet huden. De har fått veldig gode resultater. Selv om salongen hadde tjent på å kun utføre behandlingen så tror jeg faktisk vi egentlig tjener mer på å la kundene velge. For kundene kommer jo innom og kjøper produkter og for å få gode råd Faktisk så er det de produktene vi selger mest av nå så det er jo veldig bra for både oss og kundene. Har veldig mange bruder innom for tiden som vil friske opp huden før den store dagen Anonymkode: bbf24...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå