Gå til innhold

Automatisk pålogg i MSN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med noen bekjentes pc, og får bare ikke til dette MSN-tullet!

Hver gang jeg åpner programmet, kommer jeg rett inn i kontoen til han som installerte det første gangen (selv etter å ha fjernet det og instsallert det om igjen).

Jeg har forsøkt å merke av alle muligheter i kontoen hans om å be om net.pas. før pålogging og slikt, men ingen ting hjelper.

Dette har aldri vært noe problem på min egen gamle pc med W98, men på denne maskinen med xp har jeg ingen ideer.

Noen som har løsningen? Vi vil jo ikke akkurat at kontoen hans skal være åpen for alle med tilgang til denne maskinen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på

FIL / FILE

LOGG UT / SIGN OUT

Så kan du logge på igjen med ønsket addresse og passord

Skrevet

Ja, såpass skjønner jeg jo.

Poenget var å UNNGÅ å bli logget inn i en "fremmed" persons brukerkonto, ikke hvordan jeg skal komme meg ut av den igjen.

Skrevet

Du blir logget på den brukrkontoen som sist er logget på, om du eller den brukeren har satt at msn skal huske passordet

Skrevet
Du blir logget på den brukrkontoen som sist er logget på, om du eller den brukeren har satt at msn skal huske passordet

Det gjør man ikke på sambos laptop. Der blir man logget på med hans konto selv om jeg var den siste som var på.

Skrevet

Ja hvis det er satt til å huske passordet

Skrevet

Nei, det er ikke så enkelt, det har jeg selvfølgelig sjekket.

Skrevet

Har msn på jobben og da gjør jeg det slik.

Sånn for å slippe at andre kan logge seg p med min add

Funker der

Skrevet

Såvidt jeg vet er dette et utbredt problem, med en ikke helt enkel løsning.

Men siden jeg selv ikke har xp, har jeg heller aldri trengt å sette meg inn i det, og de sidene der jeg har lest om dette en gang for lenge siden er borte fra nettet (typisk).

Derfor spør jeg her i håp om at noen har hatt samme problemet og har en løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...