Gå til innhold

Kommer de tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg avsluttet nylig en greie med en kar jeg har datet det siste halvåret, det var mer han som avsluttet det da vi ikke fikk det til å fungere. Nå klarte jeg å drite meg ut ved å skrive en siste melding til han etter det og uttrykte at jeg savnet han. Nå tenker jeg at jeg bare må prøve å komme meg videre. 

Men spørsmålet mitt er, er det noen her som har opplevd å bli kontaktet igjen av en tidlig flørt og at det har endt bra? Hvor mange måneder tok det og var det fordi dere ikke hadde kontakt?

Anonymkode: ed8e9...e33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fungerte det ikke da?

Anonymkode: 9f00b...3b8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fungerte det ikke da?

Mange grunner.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange grunner.

Kjipt. Høres ut som at du vil at han skal ta kontakt igjen? Er det derfor du spør? Har ikke så mye annet å bidra med dessverre. Håper det ordner seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men bare for å bli utsatt for samme runddansen , sexutnyttelsen, og sviket igjen (de blir aldri klare ) 

Anonymkode: d6d41...d80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men bare for å bli utsatt for samme runddansen , sexutnyttelsen, og sviket igjen (de blir aldri klare ) 

Anonymkode: d6d41...d80

Jeg blir ikke sexunyttet, jeg har sex frivillig.

Å bli utnyttet for sex begynner å bli en stor klisjee.

Anonymkode: edb94...89d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De kommer alltid tilbake for mer.

Men(!) da sikter jeg ikke akkurat til forhold. 

Anonymkode: 773f1...142

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De kommer tilbake og det gjør de tingene som gjorde at det ikke fungerte første gangen og.

Anonymkode: 633e6...94d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de kommer ofte tilbake.. hvor mange ganger vet jeg ikke. I mitt tilfellet en gang.. han ba om unnskyldning og sa at han savnet meg.. men tror bare han ville ha sex.. ble helt rar og fjern etterpå. Jeg endte med å be ham ryke og reise og sletta ham fra facebook. Kjenner nå at jeg angrer litt... men ser samtidig ikke for meg at det kan fungere...

Anonymkode: 62e73...046

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen tro på å begynne på nytt med en det ikke funket med første gangen. Ja, i noen tilfeller går det, men stort sett ikke. Jeg vil ikke gå og tenke at jeg er unntaket og ikke regelen. Hadde dere fungert veldig bra hadde dere nok blitt sammen første gangen. 

Å savne noen er helt naturlig, og jeg har selv sendt meldinger til gutter og håpet i det lengste. Men dessverre, det er bedre å se fremover og finne noen det faktisk vil funke med fra starten av.

Anonymkode: 11769...f6f

Skrevet

Min erfaring er at de ofte kommer tilbake. Og da er det best å ha kommet seg videre først så du slipper å gå gjennom det samme på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...