AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Hei! Jeg er en 18 år gammel jente. Håret mitt er blitt fryktelig tynt og slitt iforhold til hva det tidligere har vært, pga bleking og at jeg har hatt i keratin extensions 1 gang. Jeg har aldri hatt tykt hår, men normalt som jenter flest. Har hatt nesten helt hvitt hår helt frem til jeg ble 16 ca, og da begynte jeg å bleke det om vinteren. Uten å klippe det, så slet håret seg fra under brystet til over brystet. Og så gjorde jeg det dummeste jeg noensinne har gjort - å sette inn keratin extensions!!!!! Har bestilt time til å klippe håret, og det må nok bli til skuldrene ... Jeg liker å ha svært lyst hår, eller gylden blond. Jeg har ingen av delene, min farge er "gul" aktig.. Den er lignende som på vedlagt bilde, til venstre. Men får bare lære å akseptere det.. Har noen tips til hvordan jeg kan få en ny start på håret, og få langt sunt hår? Kosthold, produkter, rutiner osv? Anonymkode: ba3ea...33c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Stopp med hjemmebleking er nr 1! Lbruk skikkelige produkter med oppbyggende proteiner - redkens extreme serie mener jeg er best! Klipp av slitte tupper og vær snill mot håret ditt fremover, men du må være tålmodig... Anonymkode: 2481e...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå