AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har hot fastlege, og i tillegg var jeg på daglegevakt hos en sykt kjekk lege i helga!! Dån... Flere?? Anonymkode: 1215c...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Med tanke på hvor mange tråder der det er spørsmål om noen kan date fastlegen så kan jeg tenke meg at det er veldig mange av de. Anonymkode: af9a1...60c 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har! Blodtrykket er alltid høyt på legekontoret hans. Haha Anonymkode: 13f72...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Jeg foretrekker å IKKE ha en kjekk fastlege. Gud så kleint, de vet jo alt man helst ikke vil at folk skal vite om deg. Og skal potensielt gjøre underlivsundersøkelser m.m. på deg. Nei, trenger så definitivt ikke en kjekk fastlege. Hadde jeg fått det så hadde jeg nok skiftet tvert. Derimot er det helt greit å møte en kjekk, singel lege på fritiden.Anonymkode: 87924...da5 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #5 Skrevet 19. mai 2017 Han er ikke "kjekk", men jeg liker han likevel veldig godt Anonymkode: 6f49b...66e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 Hahaha Jeg er ikke tiltrukket av legen min, men jeg mistenker han er av meg. Ganske rart egentlig, for det er noe jeg sjeldent opplever (at menn er tiltrukket av meg, mener jeg) Anonymkode: c9d8b...d37
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #7 Skrevet 19. mai 2017 Han er kjekk, men på en sleskete måte. Ser for meg at han har knust en del hjerter opp igjennom.. Han er pen, men jeg er ikke tiltrukket av han! Bare så det er sagt.. Lett å se at han er pen og kjekk, men nei! Anonymkode: e5508...62c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #8 Skrevet 19. mai 2017 Jeg er en heterofil kvinne på 30. Fastlegen min er en kvinne i 60-åra... Så nei, faller ikke pladask akkurat. Men hun er flink da! Anonymkode: 0c63d...bc3
s0la Skrevet 19. mai 2017 #9 Skrevet 19. mai 2017 Min likner på julenissen, bare med tynt skjegg, rufsete hår og ser generelt ustelt ut. Og han er i 60åra. Så nei.
Snuppah00 Skrevet 19. mai 2017 #10 Skrevet 19. mai 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker å IKKE ha en kjekk fastlege. Gud så kleint, de vet jo alt man helst ikke vil at folk skal vite om deg. Og skal potensielt gjøre underlivsundersøkelser m.m. på deg. Nei, trenger så definitivt ikke en kjekk fastlege. Hadde jeg fått det så hadde jeg nok skiftet tvert. Derimot er det helt greit å møte en kjekk, singel lege på fritiden. Anonymkode: 87924...da5 Helt enig. Legen min er heldigvis i 50 årene og veldig hyggelig. Hadde ikke likt å hatt en kjekk fastlege nei. Kleint! Endret 19. mai 2017 av Snuppah00 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #11 Skrevet 19. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hot fastlege, og i tillegg var jeg på daglegevakt hos en sykt kjekk lege i helga!! Dån... Flere?? Anonymkode: 1215c...6d9 Fastleger skal verken være hot eller sykt kjekke. De skal kunne sitt fag og være faglig dyktige, det holder i massevis enten jeg er i møte med en fastlege eller møter pasienter. Anonymkode: 348c9...642 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #12 Skrevet 19. mai 2017 Han er faglig kompetent og empatisk og alt man kan be om.. At han er kjekk er ikke positivt for kleinhetens del. Spes ikke når man trenger underlivsundersøkelse Så jeg hadde definitivt foretrukket en ukjekk. Spørsmålet var bare om flere har kjekke fastleger ts Anonymkode: 1215c...6d9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #13 Skrevet 19. mai 2017 Legen min er kjekk, samme synes min tenåringsdatter. Men han er gift og har 3 barn. Så sitter jo ikke og sikler på han. Gikk og til en psykolog, som var utrolig kjekk, og vi var virkelig på nett, og ble ofte til at vi diskuterte alt mulig annet. Så jeg måtte slutte å gå til han. For følte nok at det fort kunne gått over grensen. Anonymkode: 42984...0df 1
Duftavsommerregn Skrevet 19. mai 2017 #14 Skrevet 19. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hot fastlege, og i tillegg var jeg på daglegevakt hos en sykt kjekk lege i helga!! Dån... ha ha ha ha ha... Har ikke vært hos fastlege på mange år, heldigvis. Sist gang jeg sjekket hvem de var så var det en gammel mann. Tørr ikke ha en kvinne, tenk om jeg fikk en pinlig sykdom og måtte gå dit! Sjekking var ikke det første jeg hadde tenkt på da aaaaaaaaaaargh.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #15 Skrevet 19. mai 2017 Synes det er helt greit å avstandsbeundre sin kjekke fastlege. Har jo vært der sjæl Han var kanskje rundt 35, muskuløs og veldig faglig dyktig. 17-årige meg var jo veldig betatt. Er selv utdannet sykepleier idag, og er sjelelig glad for at jeg aldri prøvde meg på noe. Haha. Vet selv hvor ubehagelig og moralsk feil det er om en pasient prøver seg. Det er lov til å beundre, men om man vil noe mer, så avslutter man pasient-pleier/behandler-forholdet først. Anonymkode: 845c0...67d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #16 Skrevet 19. mai 2017 Joda. Han er fin å se på. Det holder med det. Anonymkode: 606c8...66b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #17 Skrevet 19. mai 2017 Jeg trengte en gynekolog en gang, og en venninne anbefalte sin, som jobbet på en privatklinikk i Oslo. Jeg hadde oppdaget at kjæresten (som raskt ble eks-kjæreste....) hadde vært utro og hatt seg med prostituerte på horehus mens han var bortreist på jobb i utlandet. Før jeg oppdaget dette, rakk vi imidlertid å ha sex èn gang. Så jeg måtte sjekke meg på alle bauger og kanter etter kjønnssykdommer, inkl hiv. Spaserte inn på legekontoret og ble møtt av DEN kjekke mannlige legen....det hadde ikke venninnen min sagt et ord om! Og der sto jeg og skulle be om å bli sjekket for alle kjønnssykdommer....*gremmes*! Jeg passet på å få fortalt at det var pga eks-kjærestens oppførsel, ikke min egen, at jeg var nødt til å be om dette batteriet av tester. Flaut! Jeg liker normalt ikke gynekologiske undersøkelser noe særlig, men denne var den aller pinligste jeg har hatt.... Jeg dro aldri tilbake. PS! Det hører med til historien at jeg var sykdomsfri, alle tester kom tilbake negative. Flaks. Anonymkode: a4544...b5b 1
TinaChristina Skrevet 19. mai 2017 #18 Skrevet 19. mai 2017 Jeg har en gammel, liten og skallet en. Og er fornøyd med det. Hadde time til GU hos en vikar for en stund siden, men gikk derfra når jeg så hvor lekker han var. 1
Snuppah00 Skrevet 20. mai 2017 #19 Skrevet 20. mai 2017 Jeg hadde daua om jeg kom til en veldig kjekk gynekolog! Noe så ufattelig kleint! Har heldigvis aldri skjedd og skal ikke bytte gynokolog. Har en dame i 40 årene som jeg er veldig fornøyd med. Men hadde en veninne som var så uheldig å få broren til eksen som gynokolog! Han er veldig kjekk. Hun fikk helt sjokk da han kom for å hente henne. Stakkars. Hun visste han jobbet som gynokolog, men ikke hvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå