Hanako Skrevet 20. mai 2017 #81 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, Halldir skrev: "Derimot å ta en stor jafs av fersk ananas på en varm sommer dag, oh yeah!"....Yuck. Alle vet at det bare er vannmelon som duger på en varm sommerdag Skjønner ikke greia med å spise vann Foretrekker da heller honningmelon
Gjest undulater Skrevet 20. mai 2017 #82 Skrevet 20. mai 2017 3 minutter siden, Hanako skrev: Skjønner ikke greia med å spise vann Foretrekker da heller honningmelon Haha, men jeg liker honningmelon jeg også, så vi kan enes rundt det Finnes det egentlig andre meloner?
LeilaS Skrevet 20. mai 2017 #83 Skrevet 20. mai 2017 10 minutter siden, Hanako skrev: Skjønner ikke greia med å spise vann Foretrekker da heller honningmelon Ikke jeg heller. Vannmelon smaker vondt synes jeg. Usj. Honningmelon er ikke så ille.
Hanako Skrevet 20. mai 2017 #84 Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, LeilaS skrev: Ikke jeg heller. Vannmelon smaker vondt synes jeg. Usj. Honningmelon er ikke så ille. Nei den går an, men er i utgangspunktet ikke en melon person xD
Gjest undulater Skrevet 20. mai 2017 #85 Skrevet 20. mai 2017 Ser ut som det finnes to type meloner til, cantaloupe ser ut som en blanding av honningmelon og vannmelon, den fikk jeg lyst på Mon tro hvor man får tak i en slik en.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #87 Skrevet 20. mai 2017 11 timer siden, Halldir skrev: Winter is comming, indeed. Men ananas gjør tross alt vinteren litt varmere I hvert fall for oss som liker tropiske innslag i kostholdet. Det at man føler seg behagelig varm, er faktisk vanlig når man i realiteten holder på å dø av kulde. Men det er kroppen som lurer deg. Anonymkode: d318d...1f3
Gjest undulater Skrevet 20. mai 2017 #88 Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det at man føler seg behagelig varm, er faktisk vanlig når man i realiteten holder på å dø av kulde. Men det er kroppen som lurer deg. Anonymkode: d318d...1f3 Joda, mye kan du sikkert si om oss som dyrker o'store ananas med pizza, men at vi skulle være så primitive at vi flyr rundt nakene, eller at vi er så teknologisk tilbakestående at vi ikke kan gjøre opp ild, blir å trekke det litt langt altså.
Atea Skrevet 20. mai 2017 #89 Skrevet 20. mai 2017 På 18.05.2017 den 22.43, Halldir skrev: Ja eller nei? Personlig elsker jeg det. Det kan gå, men ananas er bedre på gele-kake.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #90 Skrevet 20. mai 2017 28 minutter siden, Halldir skrev: Joda, mye kan du sikkert si om oss som dyrker o'store ananas med pizza, men at vi skulle være så primitive at vi flyr rundt nakene, eller at vi er så teknologisk tilbakestående at vi ikke kan gjøre opp ild, blir å trekke det litt langt altså. Tsk tsk. Jeg synes jeg ser hjernevaskede ananas-på-pizza tilhengere uten klær rett som det er, jeg. Her poserer min nabo stolt foran garasjedøra si, som han endelig fikk somlet seg til å male. Uten en tråd, selvsagt. Anonymkode: d318d...1f3
Gjest undulater Skrevet 20. mai 2017 #91 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tsk tsk. Jeg synes jeg ser hjernevaskede ananas-på-pizza tilhengere uten klær rett som det er, jeg. Her poserer min nabo stolt foran garasjedøra si, som han endelig fikk somlet seg til å male. Uten en tråd, selvsagt. Anonymkode: d318d...1f3 Det der er selvsagt landsbyidioten i stammen vår, alle grupper med respekt for seg selv har en slik en
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #92 Skrevet 20. mai 2017 På Thursday, May 18, 2017 den 22.43, Halldir skrev: Ja eller nei? Personlig elsker jeg det. Helt 80 talls. Ble vel begynt med når det ble for kjedelig bare med kjøttdeig. Så brukes de fra boks...i det minste kjøp fersk Anonymkode: 47529...323
Gjest undulater Skrevet 20. mai 2017 #93 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt 80 talls. Ble vel begynt med når det ble for kjedelig bare med kjøttdeig. Så brukes de fra boks...i det minste kjøp fersk Anonymkode: 47529...323 Og bil er helt begynnelsen av 1900 - talls, den ble populær når det begynte å bli kjedelig med hest og kjerre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå