Gå til innhold

Ananas på pizza?!

Fremhevede innlegg

Gjest undulater
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Likte det veldig godt en gang på pepperonipizza, men så fikk jeg altfor mye av "tusen øyer" oppå der igjen
og jeg ble kvalm. Sammensetningen byr meg litt imot i dag. Ved siden av og spist for seg derimot går det bra.

Også du min venn? :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Kruset skrev:

Nei. Ananas i mat, være seg pizza, taco, gryterett, salat eller hva som helst, er bare helt feil. I grunn synes jeg ikke hermetisk ananas hører hjemme noen plass.

Bruker sjeldent hermetisk ananas. Når jeg først slår på stortromma med ananas til middag, så må det være fersk ananas.
Til taco bruker jeg f.eks. å lage en ananas-salsa med fersk ananas, det er en av maaange måter jeg bruker den i taco. Og på pizza bruker jeg å gi den et raskt fres på grillpannen, og strø litt salt og cayennepepper på, før jeg har den på pizzaen. Har omvendt mang en ikke-ananaser! :P

Skrevet

JA :) Spesielt sammen med pepperoni.

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor akkurat dette vekker så sterke følelser hos folk :) 

Skrevet
4 minutter siden, Halldir skrev:

Også du min venn? :( 

Ehh...det er veldig mange år siden nå, så kanskje det er godt igjen...uten dressing på? :jepp:  Kanskje det. 

Skrevet
10 minutter siden, Halldir skrev:

Når du ikke liker ananas på pizza er det en mur i mellom oss, en mur mexicanerne bør betale for egentlig. 

Ananas spiser på leppene våre. Det er derfor det stikker sånn.

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...det er veldig mange år siden nå, så kanskje det er godt igjen...uten dressing på? :jepp:  Kanskje det. 

Rart med sånn dressing, av og til må jeg ha det, andre ganger orker jeg ikke tanken :)

Gjest undulater
Skrevet
Akkurat nå, Skay skrev:

Spiser på leppene? Synes du ananas stikker? Det har jeg aldri lagt merke til før. Hadde jeg hatt ananas i skapet nå skulle jeg jaggu ha testa det ut.

Skrevet
10 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg bruker aldri hermetisk ananas. De smaker vondt.

Det er jeg helt enig i, beklageligvis er det det som ofte puttes i/på mat. Men generelt synes jeg faktisk ikke ananas høres sammen med mat, den er best å spise som den er.

3 minutter siden, bopera skrev:

Bruker sjeldent hermetisk ananas. Når jeg først slår på stortromma med ananas til middag, så må det være fersk ananas.
Til taco bruker jeg f.eks. å lage en ananas-salsa med fersk ananas, det er en av maaange måter jeg bruker den i taco. Og på pizza bruker jeg å gi den et raskt fres på grillpannen, og strø litt salt og cayennepepper på, før jeg har den på pizzaen. Har omvendt mang en ikke-ananaser! :P

Hermetisk ananas synes jeg rett og slett ingenting om. Kan tenkes at du kunne omvendt meg også, men jeg har egentlig mine tvil. Generelt pleier jeg ikke være glad i kombinasjonen frukt og ulike matretter.

Skrevet

Frukt til folket i natten. Håper det smaker. :jepp: 
image.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

på pizza med chorizo må jeg ha ananas!

Anonymkode: 28bfe...a7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Skay skrev:

Spiser på leppene? Vet det er noe enzymer i ananas som er bra for fordøyelsen men tror ikke leppene dine blir spist opp akkurat.. Papaya også har enzymer som er bra for fordøyelsen.

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Ananas er hovedgrunnen til å spise pizza. I taco pleier jeg ofte ikke å kjøpe inn fordi det blir så bløtt. Men hvis det står på bordet så får det en plass i lefsa.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Min favoritt pizza:skinke, ananas, mye ost og ketchup :nori:

AnonymBruker
Skrevet

Gud, nei. 

Anonymkode: 59ea0...b14

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser på leppene? Vet det er noe enzymer i ananas som er bra for fordøyelsen men tror ikke leppene dine blir spist opp akkurat.. Papaya også har enzymer som er bra for fordøyelsen.

Jo. Det finnes enzymer i ananas som bryter ned proteiner. Jeg blir helt sår på tungen av å spise mye ananas. 

Anonymkode: 59ea0...b14

Skrevet

Ja. Liker det, jeg. 

Gjest undulater
Skrevet

Det var mange flere enn jeg trodde :D 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Halldir skrev:

Det var mange flere enn jeg trodde :D 

Ja, Halldir :sminkedokke:

Anonymkode: de677...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...