AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Jeg var i konfirmasjon sammen med min samboer og hennes familie. Da kakene ble servert takket jeg nei til kaffe og ba jeg om et stor glass melk. Det ble helt stille og alle i selskapet snudde seg mot meg og så rart på meg. Er dette så uvanlig? Jeg har alltid foretrukket melk når jeg spiser kaker. Anonymkode: d75ef...f92
FantasDick Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Liker det best, jeg også, men ber ikke om det i selskap. Passer seg liksom ikke. 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 (endret) Kanskje litt sært å spør etter det i et selskap. Jeg personlig liker ikke melk til kake. Endret 19. mai 2017 av Catalina Culès
Krummelure Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Melk til sjokoladekake er supergodt! Men ikke vanlig å sette frem som drikke i konfirmasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #5 Skrevet 19. mai 2017 Regelen for skikk og bruk i selskap er vel at man ikke spør etter drikke, tilbehør e.l som ikke er satt fram av vertskapet (jfr den legendariske ketchup-tråden...). Anonymkode: eb114...985 1
Daria Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 Det kan vel være at det var vel så mye det at du ba om melk i en konfirmasjon de reagerte på, som det å drikke melk til kake i seg selv - eller rett og slett det at du må jo ha snakket ganske høyt hvis hele selskapet hørte det... Det er mange jeg ting jeg gjerne foretrekker hjemme, men som det ikke faller seg naturlig å be om andre steder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå