Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt syk av denne tragedien i Asia :(

Å se nyhetssendingene nå og ikke minst listen, med bilder og beskrivelse, over nordmenn som er savnet...

Samboeren min vet av han som måtte gi slipp på sin 8 mnd. gamle baby... Babyen er ikke funnet og de må sannsynligvis reise hjem uten at den blir funnet.

Har også vært inne på forumet til Phuket og sett litt på etterlysningene der.

Tankene mine går til alle de pårørende og jeg priser meg lykkelig for at ingen av mine var der nede!

Jeg har plutselig ingen problemer lenger... :roll: Det gjør meg for eksempel plutselig ingenting at jeg sitter på jobb når jeg egentlig ønsker å ha juleferie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangler ord.. For en ufattelig tragedie. Tankene min går til alle de som er rammet. Det må være helt grusomt å være der nede mørbanket i kropp og sjel, og alt er kaos rundt deg, samtidig som en har mistet det kjæreste en har.

Mine varmeste tanker til alle som er rammet.

Skrevet

Jeg gråter når jeg leser avisene... Mine varmeste tanker går til alle de rammede, ord blir så fattige i en slik sammenheng.

Gjest Anonymous
Skrevet

Forferdelig trist... :cry:

Jeg klarer ikke en gang å forestille meg hvor vondt det må være for dem som ikke vet om deres kjære er døde eller levende, eller vet at de er døde... J¤¤¤¤ tragisk!!

Gjest Teletubbien
Skrevet

Det er så forferdelig, og litt ufattelig for meg her hjemme i trygge, lille Norge....

Jeg blir helt syk ved tanken på disse som mistet barna sine, både den på 8 mnd og den på 2 år.. :cry: Det med å ikke vite hva som har skjedd med barna dine :riste: Å gå rundt og tenke på om de kan ligge noe sted og lide, eller om de pintes lenge før de døde, er de døde :( Nei, ord blir for små for slike tragedier, stakkars-stakkars mennesker!!!

Man tenker jo først på sine nærmeste, familie og venner, og dernest på nordmenn, men tenk alle de lokale tragediene :riste: - ufattelig :-(

Skrevet

Det er helt forferdelig. Sitter med klump i halsen og tårer i øynene. Det er så tragisk som det går an å bli. Føler virkelig med de som er rammet av denne forferdelige katastrofen.

Gjest Plonk ikke innlogget
Skrevet

Forferdelig å miste et barn, men jeg synes det er enda verre å tenke på barna som har mistet foreldrene sine - som de to guttene på 8 og 10 år som kom hjem via Kastrup barfot og i altfor store T-skjorter, og ingen vet hvor foreldrene er... eller han svenske åtteåringen som trolig har mistet både foreldrene og sine to brødre. Helt redselsfullt, kan ikke tenke meg noe verre enn barn som mister sine aller nærmeste...

:grine:

Skrevet

Ja, det er helt forferdelig.

Mine tanker går til alle dem som har noen der nede.

Skrevet

Er bare så ufattelig tragisk at jeg finner knapt nok ord. Har fulgt med i nyhetssendinger og aviser og får så vondt inni meg når jeg tenker på alle de som er savnet og kommet bort fra familiene sine.

:cry:

Gjest GamlemorTex
Skrevet

Lederen på Sfo der sønnen min går er blandt de savnede. Det var vanskelig å svare syvåringen som spurte: Mamma, hvorfor er hun i avisen?

Vi har forlengst bestemt at våre fyrverkerikroner går til Røde Kors, i år kjøper vi kun noen symbolske stjerneskudd og har en stille markering ved midnatt.

Skrevet

Jeg har ikke ord. Jeg gråter når jeg ser nyhetene, kan ikke forestille meg å være i slik situasjon som de er i nå. Tenk å miste barna sine, nærmeste familie, hus og hjem. Frykter for hvilke tall vi får høre neste gang, de er jo stadig stigende. Det mest skremmende er jo at mange aldri vil bli funnet. Alle de som aldri vil få vite hva som skjedde med sine nærmeste. Tankene mine går til de døde, de overlevende, de pårørende. Jeg tenner et lys i vinduet mitt i kveld.....

Skrevet

Jeg er som dere andre utrolig trist og sjokkert over omfanget av denne ufattelige tragedien. Jeg var på ferie i Thailand for litt over ett år siden, og det er grusomt å se at paradiset jeg besøkte nå er blitt til helvete på jord... Mine tanker går til alle de normenn som har mistet sine kjære, men også til lokalbefolkningen. Jeg har sett det selv hva de har å leve av der nede, den eneste inntektskilden til mange er longtailbåt og turister. Nå står de der uten hjem og inntekt, og mest sansynlig har de på toppen av det hele mistet familie og venner...

Jeg logget meg inn på nettbanken og overførte 600 kroner til røde kors, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Føles så lite egentlig, men alt hjelper. Det blir ikke noe fyrverkeri hos oss i år. :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...