Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om folk som alltid er på utkikk etter konflikter og drama? Det er sjeldent jeg treffer slike folk, men nå har jeg nå det. Hva gjør at noen mennesker er så nyskjerrig og snuser etter konflikter, uenigheter og kommer med sladder og rykter?

Anonymkode: 07039...6bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis vært lite borti slike folk. Har jo opplevd noe drama selv, helt ufrivillig, og det er noe jeg ikke ønsker å delta i igjen. Følelsene jeg hadde da var rett og slett forferdelige (altså frykt, sorg, og lignende). Hvis jeg merker at det oppstår drama med mellom noen og meg, får jeg en slutt på det med en eneste gang.

Er i en chattegrupoe på Facebook hvor noen av medlemmene sliter med drama med noen bekjente av oss akk nå. Herregud jeg er glad jeg slipper å delta i det, er sinnsykt slitsomt å i det hele tatt å lese om problemene mellom dem. Kan ikke tenke meg hvor fælt det må være å delta.

Nei, drama er ikke noe for meg. Dramatiske mennesker holder jeg meg fint unna.

Anonymkode: d751d...34b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også søkt meg inn på Drama på Teaterhøgskolen til høsten! Kanskje vi skal studere sammen :D 

Anonymkode: a4f4a...a96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også søkt meg inn på Drama på Teaterhøgskolen til høsten! Kanskje vi skal studere sammen :D 

Jeg og!Min ambisjon er å bli den største dramaqueen noensinne :kaklehone:

Anonymkode: 0bdff...667

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja ok dere skal studere drama og skuespill Men hvorfor liker dere drama så godt? - ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ok dere skal studere drama og skuespill Men hvorfor liker dere drama så godt? - ts

Av samme grunnlag som deg sikkert :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...