Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #1 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva er dine planer? Forventninger for kvelden? Er dette en kveld det er greit å være single, eller en dag man savner en å dele champagnen klokken 2400? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. desember 2004 #2 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg pleier å si at jeg er "pr. definisjon singel" - men jeg skal allikevel ikke være alene nyttårsaften. Skal feire sammen med 14 åringen og bestevennen min, så jeg har to å skåle med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 29. desember 2004 #3 Del Skrevet 29. desember 2004 Hyggelig å både feire og skåle med gode venner, det er klininga kl 00 som blir vanskelig Valget står liksom mellom en mannlig singel kompis og låne ei dame av et par ... Dermed utgår nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. desember 2004 #4 Del Skrevet 29. desember 2004 Hyggelig å både feire og skåle med gode venner, det er klininga kl 00 som blir vanskelig Valget står liksom mellom en mannlig singel kompis og låne ei dame av et par ... Dermed utgår nok det. :veldigsur: Søren! Den biten tenkte jeg ikke på! Får smaske litt på bestevennen hvis behovet blir for stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Single kvinne Skrevet 29. desember 2004 #5 Del Skrevet 29. desember 2004 Det blir døllt....skal bare eldre kjerringer og trege bygdemenn dit jeg skal....skilte er de og de har alle briller. Mens jeg har bodd på Manhattan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #6 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja uff, de brillene. Det er nok ikke som Manhattan nei ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #7 Del Skrevet 29. desember 2004 Manhattan rommer faktisk ikke så veldig mye briller og sauer som her nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 29. desember 2004 #8 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva er dine planer? Forventninger for kvelden? Er dette en kveld det er greit å være single, eller en dag man savner en å dele champagnen klokken 2400? Jeg vet for noen er det greit å være "alene" så lenge man har noen å feire sammen med. Jeg er singel og savner definitivt en å dele gledene og shampisen med. Jeg som flere andre opplever det tøft spesielt i høytider. Jeg hadde planene klare, men er veldig usikker nå på hvor jeg og barna skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #9 Del Skrevet 30. desember 2004 Manhattan rommer faktisk ikke så veldig mye briller og sauer som her nei.... Nei, det tror jeg på. Kan du ikke fortelle litt om ditt spennende liv på Manhattan da, så kan oss stakkars brilleslanger få et innblikk i hvordan det er ute i den store verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 30. desember 2004 #10 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror det blir en kongekveld jeg. Vi er 20-30 stykker som samles til en heidundrende fest hos en kompis. Halvparten av disse er single (litt overvekt av kvinner) så det må da være mulig å finne noen å gi en nyttårsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #11 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er klart hardt å være single i høytidene og på nyttårsaften. Det er liksom noe som mangler! Det er tøft i grunnen å være alene om alt: strømregninger og høytider. Spesielt i Norge der alle skal være så glade i juletrær og nisser og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 30. desember 2004 #12 Del Skrevet 30. desember 2004 Selve nyttårsaften er vel helt ok. I fjor var jeg hjemme alene med 4 åringen. Det var stusslig noen sekunder rundt klokka tolv, men jeg var så sliten i fjor på denne tiden at det egentlig var helt ok med en rolig kveld. Jeg mener, det er faktisk bare enda en fest liksom. Ellers så blir det jo litt til, i hvert fall når man har fått barn, at det blir sånn hjem til mamma og pappa greie. Det morsomste - not - er når det er en gjeng venner som skal på hyttetur - de er bare PAR, så man blir ikke bedt Som om man ikke er utrustet til normal konversasjon og mangler sosial intelligens fordi man tilfeldigvis er singel for øyeblikket. Men jo - når alle pareen står og kliner og er glad for å være sammen når det smeller ved midnatt - det ER litt stusslig. Tenker liksom - hva bringer det nye året? Er jeg alene neste år på denne tiden også? Hm. Vel, det ER faktisk bare en fest. Og det kommer en slik en hvert eneste år. Hvorfor styre seg opp over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #13 Del Skrevet 30. desember 2004 Helt greit å være singel på nyttårsaften, som alle andre dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2004 #14 Del Skrevet 31. desember 2004 mange år siden jeg har vært singel på nyttårsaften så jeg husker ikke helt hvordan det var men det kan sikkert være det og bare å finne på noe annet klokka 00 mens de andre kliner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 31. desember 2004 #15 Del Skrevet 31. desember 2004 Siste krangel med "exen" var i natt på byen, og jeg kommer ikke til å feire en dritt i dag. hele evrden kan gjerne gå under, for min del, jeg skal selv sitte på ryggen av den og ri inn i solnedgangen med hatten høyt hevet. Til helvete med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2004 #16 Del Skrevet 31. desember 2004 hjelper med en skikkelig fyll hvis man er deppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #17 Del Skrevet 31. desember 2004 bare å finne på noe annet klokka 00 mens de andre kliner Alltid greit å kjøpe inn masse fyrverkei så kan man være skikkelig "busy" med å fyre opp mens de andre kliner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 31. desember 2004 #18 Del Skrevet 31. desember 2004 Det er kjempe kjipt å være singel på nyttårsaften! Ingen inviterer deg på fest eller noe. Håper på bedre tider neste år. Godt nyttår til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #19 Del Skrevet 1. januar 2005 Nyttårsaften som singel er noe dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 1. januar 2005 #20 Del Skrevet 1. januar 2005 Nyttårsaften som singel er noe dritt... Det skal jeg jammen skrive under på. Spesielt hvis man "feiret" alene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå