Somre Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Går det an å pinne symptomjakt (slik som el-test og graviditetstest er på denne siden) slik at alle som lurer på graviditets-symptomer i dpo-fasen kan stille de der? Tror det hadde vært fint for alle:) Da er det også lettere å finne noen som har hatt samme symptom
Somre Skrevet 18. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2017 Pinne, altså feste en samletråd for symptomjakt øverst på siden
Somre Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2017 13 timer siden, Dragoste skrev: God idé! Vet du hvordan vi kan få det til?
Gjest Dragoste Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 11 timer siden, Somre skrev: Vet du hvordan vi kan få det til? Jeg rekner med at vi må høre med en av moderatorene 😄
Somre Skrevet 20. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, Dragoste skrev: Jeg rekner med at vi må høre med en av moderatorene 😄 Hvor kommer jeg i kontakt med de? Relativt ny her og finner ikke noe kontaktinfo på moderatorer🙈
Gjest Dragoste Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 14 minutter siden, Somre skrev: Hvor kommer jeg i kontakt med de? Relativt ny her og finner ikke noe kontaktinfo på moderatorer🙈 Er ikke helt sikker selv faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå