Gå til innhold

Joshua French-film med Aksel Hennie i hovedrollen på vei!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Norsk film klarer å ødelegge enhver god historie med sine filmer og det samme oppgulpet av skuespillere. Har vi bare to tre skuespillere her i landet?

Anonymkode: ee99f...6d4

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Huff nei! 

Anonymkode: 50690...3cb

Skrevet

Dette er komedie det eller?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Skay skrev:

Skal du?

Nei, på ingen måte. Lurer bare på hvorfor Aksel Hennie skal ha hovedrollen i alt mulig, tydeligvis ikke så mange her som er fristet. Så f.eks Max Manus for første gang tidligere i år, tidenes gjesp av en film :) 

• Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Haha, jeg trodde faktisk det var en spøk da jeg skrollet forbi dette på Facebook. 

Edit: Nei, jeg kommer nok ikke til å se den.

Endret av Raindrops
Skrevet (endret)
43 minutter siden, Raindrops skrev:

Haha, jeg trodde faktisk det var en spøk da jeg skrollet forbi dette på Facebook. 

Jeg også, noen sendte en lenke med artikkelen jeg la ut, og jeg lette etter datoen på artikkelen, forventet å finne 1. april der. Men neida, det var visst sant :)

"Når kommer filmen med Aksel Hennie i hovedrollen som Joshua French?" var det noen som, litt på spøk, ytret da nyheten om løslatelsen ble kjent, men så var det visste alt på vei, utrolig nok :)

Endret av JackIost
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, orker ikke Aksel Hennie.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Raindrops skrev:

Jeg så overskriften her på KG på forsida og trodde det var en spøk eller bare et ønske fra en bruker.

Anonymkode: 6733b...8b2

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble keg irritert! Jeg fatter og begriper ikke hvorfor de skal stappe Aksel Hennie inn i alt! Slipp ungdommen til! De må da klare å hoste opp en litt mindre overeksponert og overvurdert skuespiller!! Dessuten er han altfor gammel til å spille French.

Faen, altså, blir sur! Vil egentlig gjerne se filmen, men drit i. Leser boken heller.

Anonymkode: c6a09...673

• Liker 10
Skrevet

Han vant vel loddtrekningen mot Ane Dahl Torp om rollen da.

Og nei.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Av alle skuespillere de kunne valgt, så måtte det jo være to som absolutt ikke passer! 

Anonymkode: ee30d...12a

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble keg irritert! Jeg fatter og begriper ikke hvorfor de skal stappe Aksel Hennie inn i alt! Slipp ungdommen til! De må da klare å hoste opp en litt mindre overeksponert og overvurdert skuespiller!! Dessuten er han altfor gammel til å spille French.

Faen, altså, blir sur! Vil egentlig gjerne se filmen, men drit i. Leser boken heller.

Leste saken nå, og filmen er jo nesten ferdiginnspilt, tydeligvis! Så frekt! Må man ikke la French få fortelle sin egen historie først? Håper frigivelsen føkker opp hele filmen.

• Liker 3
Gjest Evelynita
Skrevet

Hæ? Er det seriøst ikke en spøk? Dette er jo en klassisk spøk. Seriøøøst? 😂😂

Skrevet

Kommer ikke til å se den, i hovedsak på gunn av Aksel Hennie.

• Liker 4
Skrevet

Drittlei Aksel Hennie! 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Evelynita skrev:

Hæ? Er det seriøst ikke en spøk? Dette er jo en klassisk spøk. Seriøøøst? 😂😂

Måtte sjekke kalenderen.. Det er litt sjokkerende at dette ikke er en spøk, faktisk!

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei Aksel Hennie og har aldri vært en stor fan heller. Gjett om det hadde vært Ane Dahl Torp som hadde hatt den andre hovedrollen hvis det var en mann og en dame som dro til Kongo... 

Anonymkode: 50690...3cb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...