vintage Skrevet 24. juli 2017 #761 Del Skrevet 24. juli 2017 Vakkert. ❤️ Håper du får hvilt deg litt i natt, Mannen 🥀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 25. juli 2017 #762 Del Skrevet 25. juli 2017 Ord blir fattige. Tårene mine triller. <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 25. juli 2017 #763 Del Skrevet 25. juli 2017 Min dypeste medfølelse til deg, sønnen og resten av familien deres ❤ Jeg "kjenner" henne kun igjennom hva hun skrev her inne, men hun ga ett utrolig godt inntrykk både av seg selv og dere som familie. Jeg sender dere mange gode tanker og håper dere tar godt vare på hverandre i sorgen. Det er meldt godt vær hvor jeg er i morgen, skal sende henne en god tanke når jeg er ute i friskluft å ser solen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 25. juli 2017 #764 Del Skrevet 25. juli 2017 3 timer siden, baremei skrev: Det var et veldig spesielt lys over favorittfjellet hennes nå i kveld. Det fjellet vi møttes på, og som det var et så fint lys over den kvelden bestefaren hennes døde. Det var egentlig på akkurat samme måte i kveld også, det var overskyet en kort periode, og akkurat da var det en slags stripe av lys som lyste ned på dette fantastiske fjellet. Jeg ser rett bort på det fjellet fra både kjøkken, stue, soverom og bad. Kanskje var det en avskjed til oss som er igjen? Hun danser nok gjennom fjellheimen nå tenker jeg. https://www.youtube.com/watch?v=bORNndQVsgE&t=2s Skal hilse fra fjellet jeg kommer med bud;det lyste så herlig der inne.På floene vogga myrduna brud,mens viddene lekte så linne.Det let i kvar busk, det var slikt et kor,og sang til mitt øre seg søkte.Og rypa, min elskede, møtte mitt spor,hvor sti langs med bekken seg krøkte.Det glitret i stryket, det blinket i vak,og gleden i brystet mitt bruste.Over aurete botn storfisken rak, mens fjellbrisen vasskorpa kruste.Værhardt sto fjellbjørka, vindvridd og låg,mens nevera trivelig smilte.Og under dens lauvheng med glede jeg såg,at villreinen stille seg kvilte.Skal hilse fra fjellet - det evige land,hvor moskus og jerven har bolig.Min lengsel dit inn er blitt som en brann.Kun der får jeg fred og blir rolig. - Jon Østeng Hov Det synes jeg du skal ta som et tegn på at hun har det nå bra. Noe lignende skjedde familien min etter et familie medlem ble gravlagt. På kvelden samme dag som vedkommende hadde blitt gravlagt så hadde den avdødes bror besøkt gravstedet. Sola tittet fram.. og lyste kun på hans grav. Ingen andre graver rundt. Det var som en slik stripe som du snakker om og at den kommer akkurat på fjellet der dere to møttes er nok ikke tilfeldig. Hun gir deg beskjed om at hun nå har det bra. Vi fikk også noen lignende tegn i ettertid da vi mistet et annet familie medlem. Jeg ønsker deg og mini alt godt fremover. Tenker på dere og jeg håper dere har støtte i denne sorgen. Kondolerer så mye igjen. Ta vare på de gode minnene og husk på hvor fantastisk person din kjære var. Hun vil alltid leve i ditt hjerte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 25. juli 2017 #765 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Av og til tror jeg vi får en bekreftelse fra de som har gått foran. Jeg tror de får vise oss kjærlighet rett før de drar hjem. Jeg vet ikke hva hjem er, bare hvile nær kraften og ro og glede. Og kansjke får en bit, en kraft og et minne bli igjen der de trivdes. I fjellene, ved havet eller skogene. Og kanskje får vi føle nærheten når vi behøver det. Endret 25. juli 2017 av Regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMargitha Skrevet 25. juli 2017 #766 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg har også opplevd stripe av lys i forbindelse med dødsfall, det er veldig vakkert. Glad for at dere har mange rundt dere ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. juli 2017 #767 Del Skrevet 25. juli 2017 12 timer siden, baremei skrev: Takk alle sammen! Det har vært en veldig rar dag. Det å komme hjem var ganske tøft, men det var mye folk som ventet her, så det gikk bra. Det hadde nok vært skikkelig ille om det var tomt. Det er litt ufattelig at hun er borte. Kattungene ligger fortsatt i skuvsengen, mens A er borte. Minien vår har spurt noen ganger i dag om når han får se Mamma igjen. Vi har prøvd å forklare at Mamma er borte, at hun har dratt opp til himmelen og at hun ikke kommer tilbake. Det er nok litt vanskelig å skjønne for ham, han har ikke opplevd å miste noen nære før. Han blir veldig lei seg med det samme han får høre at han ikke får se Mamma igjen, men etter en stund så går det over slik som barn er. Jeg har fått noen spørsmål på melding her inne om når innlegget A hadde forberedt til da hun ble borte kommer. Det kommer, men jeg vet ikke helt når enda. Jeg klarer ikke lese igjennom det enda, så dere må nesten bare være litt tålmodig. Håper dere alle nyter sommeren for A også, hun hadde elsket en dag som denne opp på seteren vår, med bading, soling og fjellet så nært. -M 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. juli 2017 #768 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg har opplevd Nordlys som begynte å danse på himmelen rett over farmor sin grav. Det var første gang jeg så Nordlys ordentlig. Også var det sånt rart lys i etterkant av da morfar døde, da hadde jeg sittet hele natten og holdt han i hånda sammen med kusina mi, mormor og onkel. Det med lys og sånt etter at man har sittet hele natta og bare våket over den døende er veldig spesielt, men også veldig fint. Jeg liker å tenke at de er innom en liten tur for å se til at alt er greit. Tenker masse på dere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaHP Skrevet 25. juli 2017 #769 Del Skrevet 25. juli 2017 Dette var vakker og trist lesning på samme tid! Jeg sender mange varme og gode tanker til mannen og mini. Det kan ikke være lett å miste en som står en så nær. Hun er nok rundt dere, bare i en annen form. Det tror jeg. Hun virket som en utrolig god, kjærlig, tøff og sprek dame med masse humor. Jeg kunne ønske at jeg hadde en sånn person i mitt liv. Jeg mener ikke at jeg ikke er fornøyd med menneskene i mitt liv, men denne tråden og baremeg sine ord satt et så dypt spor langt inni hjertet mitt. Jeg snublet over denne tråden i går kveld. Leste så langt jeg kunne. Leste helt til sønnen min ropte på meg. Han ville ligge i vår seng som vanlig. Han pleier å ligge veldig urolig! Noe som pleier å irritere vettet av meg, men i natt så var det akkurat som at jeg satt pris på hver eneste lille bevegelse han lagde. Jeg lå bare å så på han og følte meg som verdens heldigste! han våknet grytidlig i dag, som vanlig. Jeg var trøtt, men ikke grinete som jeg pleier å være kl 5-6 på morgen. Jeg sto gladelig opp med min lille sønn i dag selvom jeg skulle få sove lengst av samboer og meg. De sterke ordene og tankene rundt døden i denne tråden har virkelig fått meg til å se på livet og situasjoner på en helt annen måte. Plutselig er livet over. Vi bør nyte hvert sekund! Ta vare på tøffe, triste og gode stunder. Plutselig i en dag så er det for sent! Min mamma var kjæreste med en kreftsyk mann. Han var en humoristisk mann som gjerne var midtpunktet ute på byen.Hun holdt han i hånda på sykehuset når han døde. I det han gikk bort så fikk hun støt.Hun følte at det var en siste spøk før han dro. Et humoristisk farvel. Det tror jeg på! Baremeg, mini og mannen var det siste jeg tenkte på før jeg sovnet og det første jeg tenkte på når jeg våknet. Tenk at en ukjent person kan sette så store spor! Tusen takk til baremeg for at du har gjort en så stor forskjell og det samme til mannen som følger opp tråden. Ikke uroer jeg meg for døden lenger, jeg ser på livet på en annen måte, jeg verdsetter hvert sekund av livet mitt. Håper det varer til den dagen jeg takker for meg! Tusen millioner takk til baremeg og mannen for at dere deler, inkluderer og gjør en stor forskjell for oss som leser denne tråden❤️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 25. juli 2017 #770 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg tok meg i å tenke på @baremei når jeg kjørte idag. Så på fjellet og tenkte, dette hadde hun likt. Tankene vandret videre til hva minien hennes gjør uten moren, tenker han på henne? Hvordan mannen har det? Du har gjort sånn inntrykk @baremei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 25. juli 2017 #771 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Fly høyt @baremei ❤️ Min dypeste medfølelse til mannen og lille mini. Ord blir så fattige! Jeg har vært taus tilskuer med trillende tårer over den hjerteskjærende situasjonen dere er blitt satt i..det er vanskelig, om ikke umulig å begripe hvordan grunnen må rives bort under føttene dine nå mannen. Du virker som en usedvanlig reflektert og sterk person, men til og med sterke personer må få tid til å sørge. Ta deg tid, ta i mot all hjelpen folk rundt dere vil gi dere akkurat nå. Ønsker deg og sønnen deres alt godt ❤️ Endret 25. juli 2017 av Vera 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 25. juli 2017 #772 Del Skrevet 25. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 25. juli 2017 #773 Del Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, baremei skrev: <3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 25. juli 2017 #774 Del Skrevet 25. juli 2017 Stor trøsteklem til deg, Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 25. juli 2017 #775 Del Skrevet 25. juli 2017 8 minutter siden, lotte00 skrev: Stor trøsteklem til deg, Mannen Fra meg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. juli 2017 #776 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg har tenkt mye på dere idag og på hvor ufattelig trist dette er. Varme tanker og en stor trøsteklem fra meg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. juli 2017 #777 Del Skrevet 25. juli 2017 Tenker på dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 26. juli 2017 #778 Del Skrevet 26. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 26. juli 2017 #779 Del Skrevet 26. juli 2017 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaHP Skrevet 26. juli 2017 #780 Del Skrevet 26. juli 2017 Tenker masse på dere ❤️Mange ganger om dagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg