fuerza Skrevet 24. juli 2017 #721 Del Skrevet 24. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 24. juli 2017 #722 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg scrollet tilbake i denne tråden for å lese siste innlegget til den fantastiske damen. Hun var så positiv. Selv i sin siste tid sendte hun folk hjerter. Tenker på deg mannen. Du hadde en virkelig fantastisk kone 💐Vi er her for deg når du skulle trenge å prate om noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 24. juli 2017 #723 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred baremei,jeg kommer aldri til å glemme deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirblomst Skrevet 24. juli 2017 #724 Del Skrevet 24. juli 2017 Sov godt, Baremei Kondolerer, Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. juli 2017 #725 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred Kondolerer, Mannen. Og tusen takk for at du deler så mye med vilt fremmede mennesker Inntrykket jeg har er at dere var perfekte for hverandre, og A passer nok på deg og Mini allerede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. juli 2017 #726 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred, tusen takk til A og mannen for at dere har latt oss være med på reisen Jeg har gitt noen kroner til Kreftforeningen i A sitt minne, siden denne tråden har rørt meg sånn. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 24. juli 2017 #727 Del Skrevet 24. juli 2017 Det er første gangen jeg skriver i denne tråden. Jeg bruker ikke ha problemer med å finne ordene, å snakke, uansett hva teamet er. Men døden? Hva skal man si, liksom? Kondolerer er så fattig og sier ingen ting om tårene som triller, at jeg en fremmed gråter så jeg hikster. Jeg tror ikke på Gud, eller andre trosretninger. For meg har alltid Astrid Lindgren sin fortelling om Nangijala vært en trøst. Vakker og trist, om håp og ikke minst kjærlighet og mot. Vi ses i Nangijala 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 24. juli 2017 #728 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred! Dere har satt spor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. juli 2017 #729 Del Skrevet 24. juli 2017 Du skriver vakkert! Tenker på dere❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 24. juli 2017 #730 Del Skrevet 24. juli 2017 Kjære deg, Mannen. Jeg beklager på det sterkeste tapet av en åpenbart høyt elsket kvinne og mamma. Du skriver så vakkert om henne, og det blir så veldig tydelig hva slags menneske hun var. Kan tenke meg at hos dere stod gleden og kjærligheten i sentrum, enten dere var bevisst det eller ikke. Sorgen er stor fordi kjærligheten er så høy. Jeg skriver er, fordi kjærligheten til A kommer du alltid til å ha. Den forsvinner ikke. Tusen takk for alt du har delt med oss. Vi er her for deg hvis du trenger det ❤️ Mange klemmer til deg og Mini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 24. juli 2017 #731 Del Skrevet 24. juli 2017 Dette var tungt å lese. De siste ukene har vært så travle for meg at jeg ikke har hatt tid til å lese eller skrive her inne. Nå er hun allerede borte, og det er en rar og vanskelig tanke - selv om jeg kan forstå at hvor enn hun måtte være nå, så kjenner hun iallefall ikke på de kroppslige smertene mer. Hun er fri... Det høres ut som en oppbrukt klisje, men hun er virkelig det. Jeg tror jeg skrev det i denne tråden for lenge siden, men jeg er sikker på at døden egentlig er en helt ålreit ting. Vi var døde før vi var født. Det å være død er det mest naturlige i denne verdenen, like naturlig som å leve. Tenk på alt som dør rundt oss hele tiden. Trær, fluer, blomster, kyr, fugler og bakterier. Naturen er ganske smart: den gir oss aldri noe vi ikke kan takle. Faktisk vil den prøve å hjelpe oss, ved å veie opp for vonde ting. En forferdelig smertefull fødsel gir oss et nydelig barn som får oss til å glemme smertene. Et brekt bein gir oss masse endorfiner som hjelper oss til å føle oss bedre. Så hvorfor skulle naturen ikke hjelpe oss når det kommer til døden? Hun er hjemme igjen, der vi absolutt alle hører til. Hun er trygg, hun har det bra, og alt er okay med henne, det er jeg sikker på. Nå er det på tide at du, som vi kjenner som Mannen, tar vare på deg selv og Mini. Som noen andre sa, så er det viktig å bruke familien i sånne tunge stunder. Jeg er helt sikker på at de hadde likt å fått mulighet til å hjelpe, uansett hva det er snakk om. Kanskje kan de passe på Mini mens du tar deg en liten pause fra hverdagen? Kanskje trenger du bare litt selskap innimellom, som en liten kaffeprat i godt selskap? Også for all del, bruk gjerne forumet her - kanskje akkurat denne dagboken - til å lufte tankene du måtte ha, hvis du har lyst til det. Vi lover å lytte, og hjelpe deg hvis du ønsker litt hjelp. Det er mange menn her inne på forumet, så du er hjertelig velkommen. Eller kanskje vil du bare skrive, få alle tanker ut av hodet og ned på papir, for så å aldri lese noe særlig om det vi måtte tenke. Det er også helt okay. Gjør det du må gjør for å komme deg gjennom dagen. Stor klem til deg og Mini. Vil (fortsatt) tenke på dere veldig mye fremover. A har virkelig gitt meg mye å tenke på, og jeg setter så mye mer pris på kroppen min som er frisk og fungerer som den skal - selv om jeg av og til krangler med speilbildet over dumme, små grunner. Jeg setter mer pris på livet, og det er en uvurdelig gave. Tusen takk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 24. juli 2017 #732 Del Skrevet 24. juli 2017 Så ufattelig trist! A har betydd så mye for så mange som ikke engang visst hvem hun var, og da er det umulig å forestille seg hva hun betydde for dere. Måtte dere få ro gjennom sorgen, og finne trøst og kjærlighet hos hverandre, du og mini. Mini som minner deg så mye om A. Du, som virker å være et like fantastisk menneske som din kone var. Det er så vondt å lese at det fysiske livet er over for A, men jeg er glad for at hun ikke trengte å ha vondt lenger. Hun har det bedre nå, selv om det er vanskelig å godta råheten til døden. Varme tanker til alle dere pårørende fra meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 24. juli 2017 #733 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred, kjære du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 24. juli 2017 #734 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg har ventet på et innlegg med dødsbudskap men dette var... mye sterkere enn hva jeg så for meg... Så vakkert du skriver om henne! Hun virket som en helt fantastisk person - selvfølgelig hadde hun en fantastisk mann også Er så inderlig lei meg for tapet deres Mange varme tanker til dere! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 24. juli 2017 #735 Del Skrevet 24. juli 2017 Kondolerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. juli 2017 #736 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred vakre sjel Kondolerer så mye til familien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 24. juli 2017 #737 Del Skrevet 24. juli 2017 Har tenkt mye på deg og Mini i dag, Mannen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. juli 2017 #738 Del Skrevet 24. juli 2017 RIP Så godt at du har fått fred og kan sove uten smerter. ❤ Dype kondolanser til Mannen, Mini og resten av familien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 24. juli 2017 #739 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Hvil i fred, fine @baremeg Kondolerer så mye til Mannen og Mini, jeg føler med dere i sorgen. Endret 24. juli 2017 av GulSitron Sleiveleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 24. juli 2017 #740 Del Skrevet 24. juli 2017 Vil bare sende en klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg