Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så uendelig trist 😢 ble litt tom for ord. Føler med dere. Hvor fantastisk måtte ikke A ha vært i det virkelig livet, når hun ga oss så mye her inne? 

Varme tanker ❤️💕

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil i fred 💕 Og kjære Mannen,  jeg ønsker deg og mini lykke til i tiden som kommer.  Vit at baremei har satt spor i oss alle, selv om vi ikke kjente henne utenfor KG. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Kjære A, som var og er så mye mer enn @baremei: det du gjorde da du delte dine siste uker med oss, er en bragd. Fly fritt over fjellet, syng for dine elskede. Takk for alt du har gitt oss. :hjerte:

Kjære Mannen, takk for at du deler hennes siste stund med oss, for at du formidler sorg og skjønnhet, for at du skriver så vakkert om noe så ufattelig stort som Kjærligheten og Døden. :hjerte:

Kjære Mini, mammaen din var virkelig en engel også mens hun levde hos dere, kjærlighet vil alltid være med deg. :hjerte:

Dere er i våre tanker. Vi sender alle våre varmeste tanker og inderligste takk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære baremei :dagens-rose: Fly høyt, høyt over fjellene. Nå har du fått fred ❤

Kondolerer så mye, Mannen ❤. Jeg skal tenne lys for dere i kveld. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvil i fred A.  Kondolerer til deg kjære mann og hele familien. Tenker på dere 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye til deg og alle pårørende, og til lille Mini😢🌹

IMG_2720.JPG

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakkert. Så trist. Kondolerer, Mannen. Håper du blir vel tatt vare på nå, og så lenge du trenger det.

Takk for at du har delt denne aller siste etappen med oss 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg atter en klem,mannen :hug:

Måtre den vakre kona di hvile i fred :dagens-rose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ingen ord.. Men alt jeg har av tanker jeg ikke klarer å skrive ned sendes til Mannen og Mini. Husk at deres A aldri blir borte❤️

Hvil i fred A:dagens-rose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil i fred A :hjerte:

Kjære Mannen, takk for at du delte siste etappe av reisen. Det er helt forferdelig at du har mistet din aller kjæreste så alt for tidlig. Urettferdig at dere ikke får bli gamle sammen! Livet er ikke enkelt å forstå alltid. Kanskje det ikke skal forstås, men bare leves best mulig. 

Håper du har folk rundt deg i tiden som kommer og at du får støtte i sorgen. Kondolerer ❤️ 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...