Gå til innhold

Min siste reise

Fremhevede innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hvil i fred kjære A :tristbla: du har vært en sann glede å bli kjent med her inne :hjerte::dagens-rose::dagens-rose: Kommer aldri til å glemme deg.

Mannen, du skriver så vakkert om henne, ta godt vare på deg selv og mini :hug:. Kondolerer så mye :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Hvil i fred, du uendelig vakre sjel som har lært meg så mye på kort tid. :dagens-rose:

Og Mannen; vi her her! :hjerte:

Skrevet

Utrolig vakkert skrevet, Benny<3 Du er en helt fantastisk mann<3 Du har stått på, og gitt henne en verdig og fin avslutning på reisen. Dere har gjort alt for en fantastisk kvinne:hjerte:

Nå har dere fått en vakker engel, som alltid vil være med dere, se dere og høre dere:hjerte:

Mine dypeste tanker går til dere alle:dagens-rose:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, chisandra skrev:

Hvil i fred, du uendelig vakre sjel som har lært meg så mye på kort tid. :dagens-rose:

Og Mannen; vi her her! :hjerte:

Ja mannen, vi er her for deg. :dagens-rose:

Hvil i fred kjære du <3 Du vil huskes av mange her inne på KG.

• Liker 2
Skrevet

Så utrolig vakker skrevet, mannen til Baremei/A. Ingen tvil om at hun betydde mye for deg og vil bli hardt savnet!
Jeg har lest noen av de siste innleggene og det siste innlegget fikk meg til å gråte foran skjermen. Det er så uendelig trist å være i den situasjonen du er i nå, og ingen ord kan vel lindre det. Det eneste jeg kan gjøre er å uttrykke min dypeste medfølelse med deg og alle de andre nære og kjære som står tilbake i savnet.
Hvil i fred, Baremei. :dagens-rose:

• Liker 2
Skrevet

Bruk oss hvis du trenger oss, kjære Mannen til A. Vi er her, og vi er gode å prate med. :klem:

• Liker 3
Skrevet

Hvil i fred og kondolerer så mye til familien og de som kjente henne. :dagens-rose:

• Liker 2
Skrevet

Hvil i fred, kjære A :dagens-rose:

Kondolerer Mannen, tusen takk for at du lot oss få være med på den siste delen av den siste reisen. :hjerte: 

• Liker 3
Skrevet

Min dypeste medfølelse i sorgen.  :dagens-rose:

Takk for at vi fikk være med på den siste  reisen.  ❤

• Liker 4
Skrevet

Min dypeste medfølelse til familien som har mistet sin kjæreste A ❤

Skrevet

Hvil i fred vakre menneske :hjerte::dagens-rose:

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si... Men, det sies at når noen går bort så er de ikke helt borte, de har bare gått i forveien. Dette synes jeg er en trøst å tenke på når man savner noen.

Kondolerer så mye til deg, Mini og resten av familien ♡

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Hvil i fred, kjære A.

Kjære Mannen, takk for din flotte skildring av din vakre kone. Vit at du også - i likhet med A berører våre hjerter. Vit også at vi er her for deg for gråt, for latter, for sorg, for trøst og alltid alltid for en god klem :klem: 

Dere er i mine tanker.

Endret av Blondie65
Skrevet

Hvil i fred :hug::(. Det har vært rørende og trist å følge med på den siste reien. Klem til alle :) 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...