_Bissy_ Skrevet 24. juli 2017 #661 Del Skrevet 24. juli 2017 Lykke til på reisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 24. juli 2017 #662 Del Skrevet 24. juli 2017 Lykke til på reisen Varme tanker og klemmer går til Mannen og Mini 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaque Skrevet 24. juli 2017 #663 Del Skrevet 24. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 24. juli 2017 #664 Del Skrevet 24. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 24. juli 2017 #665 Del Skrevet 24. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. juli 2017 #666 Del Skrevet 24. juli 2017 Tenker masse på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 24. juli 2017 #667 Del Skrevet 24. juli 2017 Tenner et lys i dag, og tenker masse på dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 24. juli 2017 #668 Del Skrevet 24. juli 2017 Sender dere mine varmeste tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Decadense Skrevet 24. juli 2017 #669 Del Skrevet 24. juli 2017 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 24. juli 2017 #670 Del Skrevet 24. juli 2017 Kjære bestevennen min, drømmedama mi, kjæreste kona mi. Hun jeg aldri trodde jeg skulle finne, hun som bare dukket opp helt ut av intet en kald høstdag på jakt opp på fjellet. Hun som gjorde høstdagen varm, med smilet som kunne smelte all rim og frost. Hun som jeg visste jeg skulle gifte meg med første gangen jeg så henne. Hun som ble den beste kona og mammaen noen kan forestille seg. Hun jeg skulle bli gammel med. Du var et fantastisk menneske, og nesten litt vanskelig å beskrive. Du var dønn ærlig, men samtidig så utrolig god. Du var sta, hadde temperament, men var veldig god på å snakke ut om ting. Dette kom godt med da du ble syk. Om vi hadde kranglet og vi ikke hadde snakket ferdig før vi la oss pleide du å synge første verset av «Kyss meg god natt» av The Kids. Da klarer man jo ikke la være å bli blid igjen. Jeg trodde aldri jeg skulle finne noen jeg passet så bra sammen med som deg. Allerede første gangen jeg så deg på fjellet tenkte jeg at du skulle bli min. Da falt jeg for utseendet ditt. Senere den kvelden falt jeg enda hardere for personligheten din. Vi hadde mange av de samme interessene. Jakt, hund, håndball og ikke minst mat. Noe av det første du fortalte meg var at du HATET å lage mat. Det var noe av det kjedeligste du visste, men siden du ELSKET å spise mat så lagde du en del mat uansett. Jeg så tidligere at du hadde skrevet i denne tråden at jeg pleide å si at det er rart du ikke veier 150kg. Det stemmer ikke helt, jeg pleide å si det er rart du ikke veier 200kg. Folk pleide å bli sjokkert over hvor mye mat og godt det var plass til i den lille kroppen. Du var en veldig god og kjærlig mamma, selv om nesten halvparten av tiden din som mor gikk bort til sykdom. Minien vår har nok aldri følt seg tilsidesatt av den grunn. Du var streng, men veldig rettferdig. Du var en mor som lot guttungen prøve, om det var klatring i trær eller å smøre på brødskiva. Det bygde selvtillit å mestre ting sa du. Det gjorde ikke noe om det ble noen knall og fall, mammaer kan fikse alt. Jeg håper du fortsatt vil være med han å fikse alt, selv om vi ikke lenger kan se deg. Pass godt på sønnen vår fra hvor enn du er! Jeg skal vise ham fjellet, og videreformidle vår felles glede for denne fantastiske naturen vår. Det er jo der vi er nermest deg. Jeg ser så utrolig my av ham i deg. Han har de samme nøttebrune øynene, de lange øyenvippene, det mørke håret, han har til og med arvet snorkinga. Hver gang jeg ser ham inn i øynene kommer jeg til å tenke på deg, kona mi. Jeg kommer til å savne smilet ditt som kunne smelte alle hjerter, de vakre, nøttebrune øynene, det lange, brune håret som jeg elsket å ligge og lukte på, noe jeg også har gjort de siste døgnene. Jeg kommer til å savne stemmen din, den syke hvesinga når du lo… Jeg kommer til og med til å savne snorkinga di. Nå har du endelig fått fred. Du sovnet rolig inn med meg ved din side klokka 6.30 idag, 24. juli. Du åpnet øynene og smilte til meg rett før du sovnet inn. Endelig fant du den etterlengta roen. Ditt ønske var at det bare skulle være meg og deg de siste timene, og det ønsket fikk du såklart oppfylt. Du lå i armkroken min og sovnet rolig inn mens jeg fortalte deg hvor mye vi alle elsker deg. Det gikk fort, akkurat som du ønsket. Jeg elsker deg, vi ses igjen en dag! God kveld, min kjære mørket faller på og stjerner lyser over meg jeg ser opp på vår melkevei den største stjernen der er deg God natt, min kjære nå har dagen endt, og snart så skal jeg sovne inn og drømme om at du er her så varm og god og like nær. - Benny Borg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nie Skrevet 24. juli 2017 #671 Del Skrevet 24. juli 2017 ❤️🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine Skrevet 24. juli 2017 #672 Del Skrevet 24. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HEB1234 Skrevet 24. juli 2017 #673 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred, kjære @baremei <3 Så fint du skriver om henne, Mannen. Hun fikk virkelig en verdig avslutning. Tenker mye på deg og Mini - bruk hverandre og familien godt. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. juli 2017 #674 Del Skrevet 24. juli 2017 Så vakkert skrevet. Hvil i fred, A! Og kondolerer så mye til Mannen og Mini, mine tanker går til dere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljejenta Skrevet 24. juli 2017 #675 Del Skrevet 24. juli 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bissy_ Skrevet 24. juli 2017 #676 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 24. juli 2017 #677 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvil i fred vakre A og tusen takk for at jeg fikk bli kjent med deg her inne. Du var et fantastisk menneske og vil alltid bli husket. Mange klemmer og varme tanker til deg og Mini, Mannen Ta vare på hverandre. Og så vakkert du skriver om henne. Hun fikk virkelig den verdige avslutningen hun fortjente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elebeger Skrevet 24. juli 2017 #678 Del Skrevet 24. juli 2017 😢Hvil i fred🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikoChett Skrevet 24. juli 2017 #679 Del Skrevet 24. juli 2017 Ord blir så fattige. Sitter her og tårene triller. Jeg er så fryktelig lei for tapet deres. Takk for ordene du ga oss, de satte spor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 24. juli 2017 #680 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Oppløst i tårer over Baremei og dine vakre ord vil jeg si takk for at du deler . Det å kjenne på dyp sorg, redsel for å forsvinne og dyp kjærlighet - setter sine spor. Fly høyt over fjellet Baremei - nå er du fri for smerte og dypt inne i mange sine hjerter . Hvil i fred Mine tanker går til deg, mannen. Ta vare på de gode minnene. De er fryktelig såre til å begynne med. Men etter hvert vil de bli mer gode enn såre for deg og Mini. Endret 24. juli 2017 av Myrthel 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg