Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Vet ikke om det er tid for å ta farvel med deg "Baremei". Føler jeg likevel vil gjøre det nå. Som en så vakkert skrev her : Fly høyt :-)

Takk for at du delte med oss! Du blir ikke glemt! 

Tusen takk for at du ga så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baremei

A er fortsatt med oss, men det er minimalt med kontakt å få. Hun var våken og helt klar, men snakket ikke så mye. Det eneste hun sa var dette: Hver gang dere hører "Skal hilse fra fjellet" vil jeg at dere skal tenke at det er jeg som synger den hilsenen til dere, for det er der jeg kommer til å være. Om dere savner meg, dra ut i fjellet, det er det jeg kommer til å være. 

Etter det har vi ikke fått noe respons. Det er tøft å se henne sånn, men hun har ikke mye smerter. Alt dere skriver blir lest opp for henne! Takk❤️

-Mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente ikke til den sangen fra før så A og denne tråden er min eneste assosiasjon til sangen. Det kommer alltid til å være hennes sang; et menneske jeg ikke har møtt men som har satt et sterkt preg i meg.  

Jeg skal på fjelltur i morgen, hils og si at jeg tar henne med meg i tankene :hjerte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for oppdateringen, Mannen.

Det virker som at din kjære allerede har vært en engel så lenge hun har levd❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er i fjellet, betviler jeg ikke. At du vil kunne finne henne derute når du trenger å puste nærværet hennes. Gode tanker fra meg.

Endret av Regn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, baremei skrev:

A er fortsatt med oss, men det er minimalt med kontakt å få. Hun var våken og helt klar, men snakket ikke så mye. Det eneste hun sa var dette: Hver gang dere hører "Skal hilse fra fjellet" vil jeg at dere skal tenke at det er jeg som synger den hilsenen til dere, for det er der jeg kommer til å være. Om dere savner meg, dra ut i fjellet, det er det jeg kommer til å være. 

Etter det har vi ikke fått noe respons. Det er tøft å se henne sånn, men hun har ikke mye smerter. Alt dere skriver blir lest opp for henne! Takk❤️

-Mannen

Jeg er såpass gammel at jeg er uvant med å klemme menn...men nå...  :klem:

Viderefør en til dine kjære, også.  :hug:

Dere er alle i mine tanker nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tar deg tid til å oppdatere denne tråden, Mannen. Det er utrolig gavmildt av deg å lese opp det vi skriver til A, samtidig må dere også tenke på dere selv. Denne sisten stunden er først og fremst deres. :hjerte:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du oppdaterer, Mannen. Det er stort av deg. Som Tabris også skriver, samtidig må dere også tenke mest på dere selv og den siste stunden er først og fremst deres selv om vi alle er med dere i tankene  :hjerte:

Sangen "skal hilse fra fjellet" kjente jeg ikke til før jeg ble kjent med A og denne tråden og den vil for alltid være hennes og jeg er sikker på at det er i fjellet hun kommer til å være. :hjerte: Jeg tenker så mye på henne/dere og tenkte på henne da jeg kjørte over fjellet i Trøndelag hjem nordfra på mandag. :hug: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å bli en like fin engel som en slik engel hun var på jorden. Det er få mennesker som har evnen til å berøre andre ukjente mennesker på den måten. Baremei har ikke bare lagt minner hos de hun kjenner. Hun har satt spor hos ukjente folk her inne pga hvordan hun er som person. Det skulle vært flere mennesker som henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug:Fred være med deg, Baremei.  Og stor klem til mannen og mini:dagens-rose: Tenker på dere :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det vakre du har lært oss når det gjelder å leve i nuet og ta vare de små øyeblikkene.

Alle gode tanker til deg og familien din. Måtte de få styrke til å klare sorgen 💔❤💖

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, baremei skrev:

-Mannen

:dagens-rose::hjerte::engel::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trolletrine

Godt å lese at hun ikke har vondt. Sikkert veldig godt for henne at dere er der sammen med henne.

At du Mannen, oppdaterer oss her inne er så sjenerøst at jeg har ikke ord. Ta vare på hverandre og den stunden dere har sammen.

Klem ❤️

Endret av Trolletrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at dere må oppleve dette😓 jeg jobber også i helsevesenet, og har samme syn på døden som deg. Godt for at du endelig nå skal få fred, det er deg vel unnt. Må være en god følelse å vite at selvom livet tar slutt så altfor tidlig, så har livet ditt vært meningsfullt, spesielt for de som kjenner deg, men også alle oss ukjente som har lest denne bloggen. 

Jeg tror at din sønn forstår mye mer enn du tror. Han vil ikke føle seg sviktet. Du lever gjennom han. Og han vil føle deg, drømme om deg, tenke på deg og snakke om deg. På tunge dager har han en familie som tar vare på han. Som andre her har nevnt, de filmene, brevene, bildene og eventuelle eiendeler fra deg vil være hans aller kjæreste eiendeler. 

Jeg er en av de du har påvirket. Jeg lover at jeg skal begynne å leve litt mer. Takk @baremei. Og lykke til med ferden til himmelen. Jeg tipper det er 1000000 ganger vakrere og bedre der enn du kunne forestilt deg. Du har ingen smerter, sinne, sorg der. Du danser, synger og passer på de på jorden med den roen du har på fjelltoppene. Ikke minst gleder jeg meg på dine vegne som blir gjenforent med dine kjære som står å tar i mot deg når du kommer. 

Håper og tror at din mann hedrer ditt navn ved å prate mye om deg til deres sønn. Og håper at han forstår hvor heldig han er som har fått oppleve ubetinget kjærlighet de årene dere fikk sammen. Jeg føler veldig med deg, mannen, i sorgen, og ønsker deg alt godt i fremtiden. Ta godt vare på hverandre. 

Endret av Halloi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Takk for at du deler dine siste måneder med oss. Det er noe av det tristeste og samtidig vakreste jeg noen gang har lest. ❤

Du kjenner ikke oss, men jeg er ganske sikker på at du har påvirket mange av leserne av dagboken din på en eller annen måte ❤ 

Jeg ønsker deg lykke til videre på reisen din. Mine tanker går til deg og din familie. ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mimoe

Jeg har fulgt deg på din siste reise, med ydmykhet og takknemlighet for at du har valgt å være så åpen og ærlig.

Jeg har lot tårene renne i sene nattetimer, tårer over at et liv snart er slutt. Så altfor tidlig.

Tårene mine har rent for et menneske jeg ikke kjenner, fordi DU @baremei, har gjort et uendelig stort inntrykk på meg. Du har gjort en stor forskjell for meg, og sikkert mange av oss her. 

Men nå er reisen din snart slutt, og det er godt å vite at du føler deg så klar som du kan bli. At du har fått snakket og tatt dine farvel. Jeg ønsker deg en fredfull siste reise, du har satt dine spor, og vil leve med dine nære i fine minner og varme tanker. Og en gang... kanskje møtes dere alle igjen ❤

Til deg, kjære mann... det er deg jeg gråter for nå. Deg og deres lille gutt. Tankene om hva som vil møte dere fremover, den vanskelige veien dere har å gå. Jeg håper dere tar imot all den hjelp og trøst dere kan få. At dere kjenner på og tar imot alle de vanskelige følesene som vil komme i tiden fremover. En dag vil det begynne og lysne, litt etter litt. Og dere vil kunne tenke på deres kjære kone og mamma med smil og glede istedenfor med tårer og sorg.

Det viktigste du kan gjøre nå er å ta vare på deg selv og sønnen deres. Gjøre det som føles riktig, tørre og leve videre. Og ta med dere gode, sterke @baremei i hverdagen. Gjør minnet om henne levende for deres lille gutt ❤

Jeg sender dere all den styrken jeg kan, og mange gode tanker...

Ta vare på deg selv. 

Og @baremei, fly avsted i fred og kjærlighet. Minnet ditt vil leve evig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...