Minlillesky Skrevet 23. juli 2017 #561 Del Skrevet 23. juli 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 23. juli 2017 #562 Del Skrevet 23. juli 2017 Tenker på dere ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 23. juli 2017 #563 Del Skrevet 23. juli 2017 Tenker på dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 23. juli 2017 #564 Del Skrevet 23. juli 2017 Kjære baremei... Du har virkelig satt ting i perspektiv for meg , jeg er ikke lenger like irritert , klagete og sur som før, og setter mye mere pris på alt og alle rundt meg... Du er et så nydelig menneske Du kommer til å være i tankene mine i lang lang tid fremover. Jeg er så takknemlig for at du har tatt deg tid til å skrive her inne. Tenker sånn på deg, mannen og mini 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 23. juli 2017 #565 Del Skrevet 23. juli 2017 18 timer siden, lotte00 skrev: Tenk, jeg sitter her og gråter for et menneske jeg aldri har møtt. Likevel har du @baremei, berørt så mange mennesker gjennom denne dagboken. Ikke bare det, men du har fått oss til å tenke over verdiene våre. Kanskje har mange av oss blitt litt snillere mot våre medmennesker også. Du har vist oss hvor skjørt livet er, og hvor tynn linje det er mellom liv og død. Nå håper jeg at veien går som du ønsker, selv om alle helst vil ha deg her. Jeg håper at din kjære Mann og sønn får omsorg fra folk rundt dere, og at du ihvertfall ikke kjenner smerte mer. På gjensyn, kloke, skjønne @baremei ❤️ Enig med det du skriver her. Jeg sitter også å gråter nå etter å ha lest i denne tråden. At livet kan være så trist. Sender dere klemmer og tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 23. juli 2017 #566 Del Skrevet 23. juli 2017 12 timer siden, baremei skrev: Takk for flotte ord dere❤️ Får litt kontakt med A innimellom, men det er ikke noe snakk i henne. Vi vet jo ikke hvor fort dette vil gå, men hun verken spiser eller drikker, så det er begrenset hvor lenge det kan vare. Jeg leser hvert ord dere skriver høyt for A, så hun får det nok med seg! -Mannen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 23. juli 2017 #567 Del Skrevet 23. juli 2017 Kjære A Jeg vil bare ønske deg en fredfull siste reise <3 Du har vært så inderlig modig og sterk, nå skal du snart hvile og slippe alle smerter. Jeg håper du er fylt med ro, trygghet og kjærlighet når du trekker ditt siste pust og forlater denne verden. Jeg ønsker deg og familien din alt godt! Og ønsker å sende mannen din en stor styrkeklem. Jeg tenker på dere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 23. juli 2017 #568 Del Skrevet 23. juli 2017 Har vært en utrolig spesiell opplevelse å følge din reise baremei. Sårt og trist, men også utrolig givende. Du har satt dype spor og fått igang mange tanker og følelser hos meg og tydeligvis mange andre også som vi ikke tør eller tar oss tid til kanskje(?) å kjenne på ellers. Takk for din klokhet og innsikt og at du har delt den med oss andre. God siste reise ❤ Finn fred❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2017 #569 Del Skrevet 23. juli 2017 Dere er i mine tanker hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 23. juli 2017 #570 Del Skrevet 23. juli 2017 Kjære dere to, baremei og mannen. Jeg visste ikke om denne dagboka før nå nettopp, og jeg må bare skynde meg å skrive før det er for sent. Jeg håper inderlig A får lov til å høre dette før det er over. Jeg har opplevd traumer og ufattelig svik, og har vært så langt nede at det eneste alternativet har vært døden. For å si det i klartekst, jeg har følt at verden hadde vært et bedre sted uten meg. Men jeg har jobbet med meg selv og ser nå at livet er en gave som skal nytes til det fulle. Åh, nå sitter jeg med tårer i øynene og ser ikke klart, men det jeg vil si at din kamp, A, den har gjort noe med meg. Jeg opplever at håpet flammer opp i meg, jeg kjenner livsgleden boble i meg og jeg har avlagt et løfte til deg, baremei, at jeg skal leve livet til det fulle, for din skyld, for sønnen din, for familien din. Din kamp skal ikke være forgjeves, din kamp har ført til at jeg vil kjempe MIN kamp, til ære for deg. Tusen takk for at du ga meg dette, det er den beste gaven noen kan gi. Jeg sender så mange gode tanker din vei, og håper at du snart blir fri fra smertene . Fly høyt, baremei. <3 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. juli 2017 #571 Del Skrevet 23. juli 2017 22 minutter siden, Fantastica skrev: Kjære dere to, baremei og mannen. Jeg visste ikke om denne dagboka før nå nettopp, og jeg må bare skynde meg å skrive før det er for sent. Jeg håper inderlig A får lov til å høre dette før det er over. Jeg har opplevd traumer og ufattelig svik, og har vært så langt nede at det eneste alternativet har vært døden. For å si det i klartekst, jeg har følt at verden hadde vært et bedre sted uten meg. Men jeg har jobbet med meg selv og ser nå at livet er en gave som skal nytes til det fulle. Åh, nå sitter jeg med tårer i øynene og ser ikke klart, men det jeg vil si at din kamp, A, den har gjort noe med meg. Jeg opplever at håpet flammer opp i meg, jeg kjenner livsgleden boble i meg og jeg har avlagt et løfte til deg, baremei, at jeg skal leve livet til det fulle, for din skyld, for sønnen din, for familien din. Din kamp skal ikke være forgjeves, din kamp har ført til at jeg vil kjempe MIN kamp, til ære for deg. Tusen takk for at du ga meg dette, det er den beste gaven noen kan gi. Jeg sender så mange gode tanker din vei, og håper at du snart blir fri fra smertene . Fly høyt, baremei. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. juli 2017 #572 Del Skrevet 23. juli 2017 Prøver å skrive noe, men det går bare ikke. Takk for tiden og energien du har brukt på denne dagboken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 23. juli 2017 #573 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg har kommentert en gang tidligere og lest resten. Hver gang jeg skal skrive noe forsvinner ordene. Jeg vet ikke, men det føles så urettferdig at jeg skal leve og noen andre dø. Jeg har alltid vært opptatt av å prøve å gjøre livet bedre for andre rundt, om ikke annet har iallefall denne dagboken minnet meg på hvor skjørt livet kan være og hvor viktig det er å leve hver dag. Samtidig sitter jeg med en følelse av tristhet, jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe mer enn å si at jeg synes situasjonen til deg A, Mannen og Mini er noe dritt. Håper du vet hvor mye du har påvirket fremmede, på en positiv måte. Du er et unikt menneske A ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 23. juli 2017 #574 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg er innom og sjekker, og venter... har egentlig andre ting å gjøre, men må bare... Må du få fred på reisen, baremei Takk for at du har vært her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle7 Skrevet 23. juli 2017 #575 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg kom over denne tråden i går kveld og leste gjennom hele. Har aldri lest noe som har berørt meg så mye som det du skriver baremei. Tårene trillet i timer av det du skriver og det dere nå går gjennom. Jeg er like gammel som deg baremej, og syns det er helt ufattelig at livet kan være så urettferdig. Jeg tenker på deg, sønnen din og mannen din. Det første jeg tenkte på når jeg våknet i dag var deg, og hvor mye det jeg har lest her berørte meg. Jeg håper du nå får hvile fra smerter og ubehag, og at familien din har støtte og gode mennesker rundt seg. Jeg sliter med å finne ord, det dere går gjennom må være det tyngste en kan oppleve.. denne tråden har virkelig forandret perspektivet mitt på livet, jeg kan ikke forklare det på en annen måte enn at jeg kjenner en ny takknemlighet for god helse og for livet i seg selv. Jeg ønsker alt godt for familien din, og håper at din reise så vidt har startet. Du har virkelig berørt hjertet mitt og det kommer jeg alltid til å være evig takknemlig for! Den solen som går ned, står opp et annet sted <3 stor klem til dere alle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 23. juli 2017 #576 Del Skrevet 23. juli 2017 15 timer siden, baremei skrev: Takk for flotte ord dere❤️ Får litt kontakt med A innimellom, men det er ikke noe snakk i henne. Vi vet jo ikke hvor fort dette vil gå, men hun verken spiser eller drikker, så det er begrenset hvor lenge det kan vare. Jeg leser hvert ord dere skriver høyt for A, så hun får det nok med seg! -Mannen Fine Mannen som tar seg tid her inne, i det som sikkert er din vanskeligste stund her i livet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 23. juli 2017 #577 Del Skrevet 23. juli 2017 50 minutter siden, Fantastica skrev: Kjære dere to, baremei og mannen. Jeg visste ikke om denne dagboka før nå nettopp, og jeg må bare skynde meg å skrive før det er for sent. Jeg håper inderlig A får lov til å høre dette før det er over. Jeg har opplevd traumer og ufattelig svik, og har vært så langt nede at det eneste alternativet har vært døden. For å si det i klartekst, jeg har følt at verden hadde vært et bedre sted uten meg. Men jeg har jobbet med meg selv og ser nå at livet er en gave som skal nytes til det fulle. Åh, nå sitter jeg med tårer i øynene og ser ikke klart, men det jeg vil si at din kamp, A, den har gjort noe med meg. Jeg opplever at håpet flammer opp i meg, jeg kjenner livsgleden boble i meg og jeg har avlagt et løfte til deg, baremei, at jeg skal leve livet til det fulle, for din skyld, for sønnen din, for familien din. Din kamp skal ikke være forgjeves, din kamp har ført til at jeg vil kjempe MIN kamp, til ære for deg. Tusen takk for at du ga meg dette, det er den beste gaven noen kan gi. Jeg sender så mange gode tanker din vei, og håper at du snart blir fri fra smertene . Fly høyt, baremei. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 23. juli 2017 #578 Del Skrevet 23. juli 2017 Har fulgt denne tråden. Blir så varm i hjertet over alle fine ord til "Baremei"her. Jeg gråter sjelden da. Men jeg er utrolig glad for at så mange er så deltagende! Blir så rørt over det. "Baremei" har fått fram det beste i oss tenker jeg. Ingen vil glemme det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 23. juli 2017 #579 Del Skrevet 23. juli 2017 For noen timer siden satt jeg i en kanalbåt i en europeisk storby. Kom hit i morgentimene. For i går kveld bestemte jeg meg for at nok med den jævla angsten og nok med å ikke tørre. Nok med å la problemene mine diktere livet mitt! Gjør det selv om det blir med MINE forutsetninger med på kjøpet hele veien. Gjør det fordi du har livet. Og all grubling og angst (og og og og) gjorde at jeg satt der i båten med skikkelig vondt i nakken og skuldrene og en mage som hadde slått seg vrang allerede. Men livet gjorde til at jeg samtidig kjente sola mot ansiktet og vind i håret. Og jeg tror jeg kommer til at det er verdt det. For jeg kan aldri komme unna meg selv i dette livet, og da hvorfor ikke være på kanalbåter i stedet for i senga hjemme? Ikke sant. Som sagt så bestemte jeg meg i går kveld. Hadde grublet lenge. Jeg tør ikke, jeg tør ikke, irrasjonell angst for histen og pisten, (som absolutt er reell nok inni meg da). Jeg ble kvalm og ville slå det fra meg. Det er enklere å la være. Jeg orker ikke å leve. Men så leser jeg her inne, som jeg ofte gjør, og jeg får en ekstra push. For enten jeg lever eller lever så er jeg jo til. Og det kan være en vakker greie. Det har jeg lært her i dagboka, skikkelig. Og da må jeg skape det selv, med å ikke la problemene vinne. Baremei du beskrev et liv som var så verdt det, så livlig, levende og fylt av kjærlighet! Og de ordene traff meg akkurat når de kunne nå inn. Jeg vil også ha en sånn glød. Så da når jeg leser hvordan ting har blitt ille i går med deg, så tok jeg meg litt i øra og sa til meg selv at "ja, du får bare ha alle disse problemene oppe i hodet ditt som gjør deg sliten og dårlig og gir smerter og alt, men DRA det skal du!" for jeg kan. Problemene er der uansert men "the only way is through". Jeg tenker på deg ofte, og familien din. Vet ikke om varme tanker når frem, men jeg prøver å sende dem gjennom lufta likevel. De sier at folk lever videre i de som blir igjen, og jeg har tidligere lurt på hvor sant det er. For minner blekner vel? Og følelser forsvinner? Men jeg har skjønt noe. De lever videre fordi de har gjort noe med menneskene rundt. De lever ikke nødvendigvis videre fordi de blir husket aktivt men fordi de gjorde noe aktivt med personene de møtte. En del av deg vil på en måte finnes i min fremtid nå, fordi du påvirket valgene mine. Man husker ikke hva man har hørt eller sett, men hva man har følt, og hvordan menneskene vi møter har fått oss til å føle det/oss.Satt spor har du. Jeg gruer meg for å gå inn i tråden nå. Vil ikke vite. Men samtidig tenker jeg på dere og vil følge med (selv om det ikke gjør noen forskjell). Fortsatt fred på reisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeasyouare Skrevet 23. juli 2017 #580 Del Skrevet 23. juli 2017 God tur A ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg