Gå til innhold

Min siste reise

Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Kjære dere to. Jeg finner ikke ordene i kveld, selv om jeg skulle ønske det var noe man kunne skrive som gav en form for lindring en liten stund. Jeg håper du finner trøst i denne tråden Mannen, det er virkelig vakkert at du deler det vi skriver med A. Tankene er hos dere.:hjerte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker på dere, alle tre. På mitt vis våker jeg også over A - eller baremei som jeg kjenner henne som. Merkelig å kjenne på hvor stort savn et menneske jeg først nylig ble kjent med, et menneske jeg aldri har møtt, vil gi.

Jeg håper du får en rolig avslutning, baremei. Og til Mannen og Mini: jeg håper dere lar alle de gode menneskene som er rundt dere slippe til og støtte dere i den tiden dere nå går inn i.

Mannen, jeg kommer til å tenke på deg og Mini også fremover, og håper du vil komme med en liten oppdatering etterhvert om hvordan det går med dere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/31/2017 den 22.05, baremei skrev:

Å ta farvel blir vanskelig om man ikke klarer å innse at man skal dø. (... )Jeg skulle bare ønske vi kunne droppe alt som heter håp, og le til vi gråter, eller gråte til vi ler, for så å etter hvert kunne si farvel.

Sitatet over fant jeg i et innlegg på side 3 i dagboka, synes det var så fint skrevet, som så mye annet fra A. ❤

Jeg har liksom ikke klart å klikke meg videre i dag, klarer ikke å engasjere meg i trivialiteter og uviktige ting akkurat i dag. Derfor begynte jeg like godt å lese denne dagboken på nytt, det ga meg mye mer. KG kan jammen være et fint sted, så utrolig mange fine innlegg i denne tråden! 

Tenker på dere ❤

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære A, Mannen og Mini,

Jeg finner ikke de rette ordene, ordene som kan beskrive hvordan deres reise har påvirket meg og hvor mye jeg tenker på dere..

Og ikke minst; min medfølelse!

:hjerte::hjerte::hjerte:

Endret av Tash
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mannen, si takk til A fra meg og sikkert mange av dem som er her inne. Vet ikke hva annet jeg skal si, dette er forferdelig trist :( Hun må vite at vi er mange som tenker på dere nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry3:   ...Ord blir litt meningsløse nå. Men jeg håper av hele mitt hjerte at det siste stykket blir smertefritt. Min farmors lege sa i sin tid at det er en menneskerett å få slippe smerte når det ikke er noen vei tilbake.

:hug:  ❤

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @baremeiog takk til den fine mannen din. Jeg har spurt meg selv gjennom hele tråden: hvordan kan noe være så trist, og allikevel gi meg så mye fint? :hjerte:

Og til verdens fineste baremei og alle fantastiske brukere i denne tråden: Dere har gjort en forskjell i livet mitt. grouphugg.gif.579d57e9c83c9b1d7c6aad56452b6836.gif 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HEB1234

Hei igjen,

Ønsker deg lykke til på din siste reise <3 Håper og tror at du ikke har det vondt for øyeblikket.

Tenker sånn på deg, Mannen og Mini, og vil samtidig takke deg for denne tråden. Du er så modig! 

Jeg ønsker å si så mye mer, men vet ikke helt å ordlegge meg.

Bare vit at du ALDRI blir glemt.

Endret av HEB1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender posetive tanker og energi til deg baremei og mannen din! Håper du ikke har de alt for tungt nå, ber en kveldsbønn for deg , og skal tenne et lys for deg , de er aldri forsent og håpe på et mirakel før man har sovnet og tatt sin siste pust <3 vet ikke om de vil hjelpe men tenker dele noe interessant til dere her :) 

dette finner jeg interessant , de er håp så lenge det er liv ! Leser tråden her hver dag og håper og ber for deg <3 du og mannen er tøffe og at du klarer skrive her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så trist å lese. Håper din siste reise ikke fører med seg smerter :hjerte: Tenker på deg og Mannen :hjerte::hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hjerte: 

Etter de siste sidene her så så sitter jeg med tårene og tenker på hvor mange fine mennesker som finnes, på Baremei og familien, og jeg sender de varmeste tanker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...